شکست سنگین بارسلونا برابر بایرن مونیخ در خانه

اعتمادآنلاین|

رقابت های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها بایرن مونیخ در نوکمپ مهمان بارسلونا بود و اتلتیکو مادرید نیز به مصاف بایرلورکوزن می رفت.

به گزارش ایسنا، در یکی از بازی های حساس بارسلونا در نوکمپ از بایرن مونیخ پذیرایی کرد و با سه گل شکست خورد. گل های بایرن مونیخ را در این بازی سادیو مانه، چوبو موتینگ و پاوارد به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۵ امتیازی شد تا مقتدرانه صعود خود را به دور بعد به عنوان تیم نخست قطعی کند.

در این گروه اینتر با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان تیم دوم صعود کرد. این درحالی است که بارسلونا از پنج بازی تنها چهار امتیاز کسب کرد.

در یکی دیگر از بازی های حساس اتلتیکو مادرید یک نتیجه ناامید کننده و دور از انتظار را به دست آورد که باعث حذف این تیم شد. اتلتیکو که در خانه از تیم بحران زده لورکوزن پذیرایی کرد با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد که این باعث شد تا بروخه و پورتو به دور بعد صعود کنند.

در این گروه بروخه با ۱۰ امتیاز در صدر قرار داد و پورتو هم با پیروزی ارزشمند امشب ۹ امتیازی شد؛ این درحالی است که اتلتیکو مادرید با پنج امتیاز در رده سوم جای دارد.

نتایج دیگر بازی ها

آژاکس ۰ – لیورپول ۳

آینتراخت ۲- مارسی ۱

ناپولی ۳ – گلاسکو رنجرز ۰

تاتنهام ۱ – اسپورتنیک ۱

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روایت محمدرضا جلایی‌پور از تجربه اخیرش در زندان اوین/ در کنار عادات دلپذیری که با زندان می‌شکنند عادات نامطلوبی هم هستند که زندان می‌شکند

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدرضاجلایی‌پور طی یادداشتی با عنوان «خرق عادات زندان» در روزنامه اعتماد نوشت: روزهای اول تجربه زندان، روزهای شکستنِ اجباری بسیاری از عاداتِ بیرون از زندان و جایگزین شدن عادات جدیدِ زندان است. این روزهای اول، به خاطر محیط و اقتضائات و محدودیت‌های زندان؛ شاید موثرتر از هر تجربه دیگری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000