مدیر یکی از مدارس فرزانگان اسامی دانش‌آموزان و معلمان معترض را به پلیس امنیت داده

اعتمادآنلاین|

دو روز پیش هنرستان صدر تهران به دلیل برخورد مدیران مدرسه با دانش‌آموزان و سپس ورود نیروهای نظامی و امنیتی به این مدرسه در صدر اخبار قرار گرفت. روزنامه هم‌میهن امروز خبر داده که اتفاقات مشابه مدرسه صدر در یکی از مدارس فرزانگان هم افتاده است.

به گزارش هم‌میهن، یکی از معلمان مدرسه فرزانگان می‌گوید مدیر این مدرسه که همسر یکی از نمایندگان مجلس هم است، اوایل شلوغی در مدارس، اسم تعدادی از بچه‌ها و معلم‌ها را به پلیس امنیت داده و اجازه داده که وارد مدرسه شوند: «آنها هم سراغ دانش‌‌آموزان و معلمان رفتند و سوال و جواب‌شان کردند. آن روزها این مدیر به مرخصی رفت تا بگوید کار او نبوده است.»

یکی از دانش‌‌آموزان این مدرسه هم می‌گوید: «در مدرسه همیشه به ما یاد می‌دهند که با هم گفت‌وگو کنیم، اما حالا که وقت‌اش است این اجازه را به ما نمی‌دهند. باوجود اینکه در ورودی مدرسه ما، کمد هست و هر روز گوشی‌های همراه را در آن می‌گذاریم، مدیر مدرسه هر روز کیف‌مان را می‌گردد و حتی بازرسی بدنی می‌کند. ما رفتیم که با او گفت‌وگو کنیم اما هیچ راهی نبود. مدیر به ما گفت شما از این مسائل ابایی ندارید نباید با بازرسی هم مشکل داشته باشید.»

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

ایرنا : حمله سه فرد مسلح به حرم شاهچراغ شیراز/ ۱۵ شهید و ۱۰ زخمی

چ اکتبر 26 , 2022
ایرنا نوشت: عصر امروز، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون به داخل حرم مطهر شاهچراغ(ع) حمله کردند. ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ(ع) به داخل حمله و شر.ع به تیراندازی کردند. ۲ نفر از تروریست ها دستگیر و تلاش برای دستگیری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000