عکس| گام بلند هند در توسعه پهپادها!

عکس| گام بلند هند در توسعه پهپادها!

سازمان فناوری و نوآوری دریایی هند که تحت فدراسیون نیروی دریایی و هواپیمایی بدون سرنشین هند است؛ دست به دست هم داده اند تا به طور مشترک در جهت ارتقای فناوری های بومی، ساخت و آزمایش پهپاد، ضد پهپاد و فناوری های مرتبط با آن ها کار کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در بیانیه آمده است: «یک سایت ویژه برای آزمایش پهپادهای دریایی ، برای صنعت هواپیما های بدون سرنشین هند در نظر گرفته شود تا توسعه و آزمایش سریع‌تر هواپیماهای بدون سرنشین را تسهیل کند به‌ ویژه در محیط‌های دریایی، بنابراین امکان توسعه برای مجموعه‌ای از این برنامه ‌ها فراهم می‌شود».

بیشتر بخوانید:

عکس | پهپادهای انتحاری به این دلیل جایگزین موشک های کروز شدند!

عکس | تصاویر استثنایی از خورشیدگرفتگی امروز جهان

عکس | انفجار نورداستریم در کمترین فاصله از دپوی مواد شیمیایی کشنده !

علاوه بر این، برنامه هایی در زمینه ایجاد حساسیت و توسعه مهارت باید به عنوان بخشی از این اقدامات انجام شود. سازمان توسعه فناوری و شتاب در راستای تسریع توسعه فناوری‌های بومی برای استفاده از این دست آورد با نیروی دریایی هند همکاری کرده است و اعلام کرده اند، همکاری ما با فدراسیون هواپیماهای بدون سرنشین هند به ما در ایجاد ارتباط عمیق‌تر با صنعت کمک خواهد کرد و همچنین به ما کمک می‌کند تا نقشه راه قوی‌تری برای القای پهپادها ایجاد کنیم.

227321

پست بعدی

خیلی عجیب نیست رونالدو فقط یک بازی با ما نبود

چ اکتبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| کریستیانو رونالدو پس از 4 روز اخراج از تمرینات منچستریونایتد روز گذشته به تمرینات اصلی این تیم بازگشت تا در کنار نفرات اصلی خود را آماده کند. ​به گزارش فارس، رونالدو به دلیل اقدام جنجالی در بازی مقابل تاتنهام و ترک کردن ورزشگاه در دقیقه 89 بازی از سوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000