جهانبخش سوژه رسانه‌های انگلیس شد

اعتمادآنلاین|

صفحه اصلی لیگ برتر انگلیس به رسم هر روزه که یک گل را به عنوان «گلِ روز» معرفی می‌کند به یادآوری سوپرگل جهانبخش مقابل چلسی پرداخت.

به گزارش خبرورزشی، لیگ برتر با عنوان «گل تساوی‌بخش در بالاترین سطح» به تمجید از جهانبخش پرداخت و از سوپربرگردان این بازیکن در مقابل چلسی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ صحبت کرد.

ستاره کشورمان که در آن زمان زیاد مورد توجه «گراهام پاتر» قرار نمی‌گرفت پا به میدان گذاشت و با یک ضربه دیدنی یک امتیاز حساس را در اولین روز سال جدید ۲۰۲۰ به برایتونی‌ها هدیه کرد.

مارتین تایلر، گزارشگر معروف انگلیسی بر سر این گل گفت: این را چه می‌گویی؟ جهانبخش، یک بار دیگر توانایی‌هایش را نشان داد. هر چقدر او برای برایتون بازی کند نمی‌تواند گلی از این زیباتر به ثمر رساند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عدس برای بیماران قلبی مفید است

چ اکتبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| عدس برای سلامتی بسیار مفید است. عدس سرشار از پروتئین گیاهی، پتاسیم، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین B9 و اسید فولیک می باشد. از فواید عدس می‌توان به بهبود دستگاه گوارش، کاهش فشار خون و درمان دیابت اشاره کرد. عدس برای بیماران قلبی پزشکان تغذیه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000