عدس برای بیماران قلبی مفید است

اعتمادآنلاین|

عدس برای سلامتی بسیار مفید است. عدس سرشار از پروتئین گیاهی، پتاسیم، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین B9 و اسید فولیک می باشد. از فواید عدس می‌توان به بهبود دستگاه گوارش، کاهش فشار خون و درمان دیابت اشاره کرد.

عدس برای بیماران قلبی

پزشکان تغذیه به علت خواص بیشمار عدس، آن را به عنوان یک میان وعده غذایی اصلی و مغذی توصیه می کند. کسانی که از کلسترول خون بالایی برخوردارند به دلیل پروتئین بالای این حبوبات می توان آن را جایگزین گوشت کرد همچنین عدس برای بیماران قلبی نیز مفید است.

عدس برای سنگ کلیه

از مهم ترین خواص عدس قرمز ایرانی این است که می تواند پوست را شاداب و جوان نگه دارد، افرادی که از چین و چروک های زیاد روی پوست خود رنج می برند می توانند از عدس قرمز استفاده کنند.

عدس دارای طبعی معتدل و خشک بوده و به دلیل اینکه پوست عدس برای سنگ کلیه مناسب است و گرم و قابض می باشد برای درمان اسهال نیز بسیار مفید می باشد.

2

سیب درختی جنگلی

یکی از انواع درخت سیب نوع ترش آن است که طرفداران خاص خود را داشته و برای امراضی چون سرما خوردگی و افزایش تقویت عمومی بدن بسیار موثر است.

این درخت در مناطق کوهستانی بیشترین باروری و محصول دهی را داشته و در صورت رسیدگی بیشتر به آن شاهد باروری سیب درختی جنگلی بیشتری از آن خواهیم بود.

Untitled

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رسانه در تغییر ذائقه موثر است، اما سبک زندگی، تصمیم منحصربه‌فردی است که فرد می‌گیرد

چ اکتبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام در یادداشتی با عنوان «رسانه‌های نوین و سبک زندگی» برای روزنامه اعتماد نوشت: سبک زندگی بستری است که به‌طور مداوم در حال تغییر و تحول است؛ زندگی جریانی پرتلاطم و در حرکت است؛ لذا سبک زندگی در آن نیز با توجه به تحولات اجتماعی و فرهنگی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000