برنامه شهرداری برای جلوگیری از دسترسی زباله‌گردها به زباله

اعتمادآنلاین|

علیرضا زاکانی در تشریح شیوه جدید رفت و روب در تهران که در حال بررسی است، گفت: به جمع بندی اولیه ای رسیدیم؛ بسیاری از مخازن زباله در تهران امکان انتقال به زیرزمین را ندارند و علت این امر به واسطه شرایط شهرسازی شهر تهران است؛ در حقیقت امکان و اقتضائاتی در تهران وجود دارد که انجام چنین کاری امکان پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: لذا برای تهران کار ترکیبی را در حال انجام داریم که عمده کار که در آینده دنبال و رونمایی می شود این است که بتوانیم پوششی برای مخازن زباله داشته باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: با این روش امکانی را ایجاد می کنیم که شهر از زشتی که درحال حاضر دارد رها شود؛ امروز این موضوع صورت قشنگی ندارد و باید از این طریق اصلاح شود. از سوی دیگر بتوانیم پسماند را سامان دهیم که هرکسی نتواند آن را از مخازن بردارد و بریزد کف خیابان و شروع کند به تفکیک؛ به این ترتیب این مسئله ساماندهی می شود و کوله کتفی ها نیز به صورت کلی جمع خواهند شد.

زاکانی تاکید کرد: با انجام این طرح زباله ها دیگر در دسترس نخواهند بود و در مخازن هم امکان دسترسی به آنها گرفته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توافق سئول، توکیو، واشینگتن به منظور پاسخگویی به آزمایش‌های اتمی پیونگ‌یانگ

چ اکتبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| واشنگتن و متحدانش بر این باورند که کره شمالی ممکن است آزمایش بمب هسته‌ای را از سر بگیرد. چو هیون دونگ، معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی، در یک کنفرانس خبری در توکیو گفت: «ما توافق کردیم که اگر کره شمالی هفتمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام دهد، پاسخی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000