قیمت پتو مسافرتی ژله ای چهارخونه قلبی

از جمله اصلی ترین اقلامی که در زمان خواب بسیار اهمیت دارد پتو است که به عنوان یکی از ملزومات در کالاهای خواب شناخته می شود که بسته به نرمی و لطافت، پتو مسافرتی چهارخونه مخمل می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

این محصول در عین زیبایی و شکیل بودن دارای ویژگی های لازم به جهت استفاده در مسافرت ها می باشد که از جمله مهم ترین دلایل استفاده از آن به سبب جاگیری کمتر نسبت به دیگر پتوها است.

از دلایل اصلی که موج محبوبیت این محصول در میان درخواست کنندگان می باشد ویژگی های مثبت آن است که در طی این سال ها با افزایش سطح کیفی خرید آن ارتقا یافته است.

خوشبختانه در سال های اخیر تولید کنندگان بسیاری با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب اقدام به تولید این محصول نموده اند اما به دلیل ارائه ی گسترده قیمت پتو مسافرتی ژله ای یک نفره در حال حاضر با قیمتی متفاوت عرضه می گردد.

جهت دسترسی به قیمتی فوق العاده و شگفت انگیز باید همواره به صورت مستقیم به تامین کننده اصلی مراجعه کنید تا بدون حضور واسطه انجام معاملات صورت بگیرد.

وب سایت این مجموعه یکی از سایت های معتبر عرضه کننده ی مستقیم انواع پتو های ژله ای در طرح و رنگ های خاص و دلبر می باشد که میزان نرخ باورنکردنی برای محصول در نظر گرفته است.

قیمت پتو مسافرتی چهارخونه

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد، قیمت پتو مسافرتی چهارخونه همواره مورد توجه علاقه‌مندان به این طرح پتوهای مسافرتی بوده و بسیاری از این افراد به دنبال استعلام قیمت این کالا در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده این کالا هستند.

البته لازم به ذکر است که مشتریان این نوع پتوها (پتوهای مسافرتی) علاوه بر افراد عادی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز هستند که به منظور فرآهم آوردن آسایش حداکثری برای مسافران و میهمانان خود، اقدام به خرید این مدل پتوها می‌نمایند تا افرادی که تنها عادت به استفاده از پتوهای مسافرتی در تمام فصول سال دارند نیز، از امکانات رفاهی موردنیازشان در این امکان برخوردار باشند.

در این‌جا و در مورد قیمت پتو مسافرتی چهارخونه، باید بگوییم که با توجه به وجود تعداد بالای برندها و تولیدکنندگان این کالا، قیمت این محصول تا حد زیادی به نام برند تولیدکننده آن بستگی دارد.

علاوه بر این، عواملی همچون کیفیت محصول از نظر نوع الیاف استفاده شده در بافت آن، ضخامت پتو، سایز پتو (یک نفره یا دونفره بودن)، نوع طرح و مدل پتو، جنس پتو و غیره در تعیین قیمت این کالا، نقش مهمی دارند.

یکی از طرح‌های قدیمی و به نوعی نوستالژی پتوهای مسافرتی، پتو مسافرتی چهارخونه است.

در واقع بسیاری از افراد وقتی نام پتو مسافرتی را می‌شنوند، اولین طرحی که از این نوع پتوها در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد، طرح چهارخونه است، چرا که این طرح از اولین طرح‌های تولید شده از این کالا بوده و اکثر ما اولین مدل و طرحی که از پتو مسافرتی دیده‌ایم این طرح بوده است.

اما به مرور زمان و در حال حاضر، با گسترش استفاده از پتوهای مسافرتی و همین‌طور افزایش تعداد تولیدکنندگان این کالا، طرح‌ها و مدل‌های متنوع و بسیار زیادی از پتوهای مسافرتی تولید و روانه بازار شده است.

علاوه بر تنوع در طرح و مدل، پتوهای مسافرتی از تنوع در جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید آن نیز برخوردار هستند.

پتو مسافرتی ساده

وقتی که اسم مسافرت را می شنوید یاد سفر می افتید و وقتی اسم پتو مسافرتی ساده را می شنوید یاد پتو هایی که در ماشین یا سفر در چمدان هایتان هست.

و با خود فکر می کنید که این نوع پتو ها فقط در ماشین و در سفر کارایی دارند.و بسیار ساده هستند و زیبایی خاصی ندارند. اما اینطور نیست چون ساده هم خودش یک نوع مدل هست مثل خال خالی با راه راه . اینگونه پتو ها کارایی های بسیارزیادی دارند.

مثلا در خانه بسیار کارایی دارند.مخصوصا در فصولی که اول شب هوا گرم و آخر شب هوا خنک میشود.

این نوع پتو بسیار سبک و کم حجم بوده و نرمی و لطافت بسیار دلنشینی دارد و در مدل های گوناگونی تولید میشود که پتو مسافرتی قلبی نمونه پر طرفداری است.

که به علت الیافی که در این نوع پتو به کار رفته هم بسیار لطیف هست هم گرمای بدن را به خوبی حفظ میکند و در فصل سرما احساس سرما را از بین میبرد.این نوع پتو از نوعی الیاف بسیار مرغوب تهیه شده که مانع حساسیت و آلرژی می شود.

حمل و نقل این نوع پتو ها بسیار ساده است و جای نا چیزی را میگیرد و همچنین شستشوی این نوع پتو ها بسیار ساده و کم درد سر است.

پست بعدی

فوری/ سلمان رشدی ترور شد+ عکس

ج آگوست 12 , 2022
اعتمادآنلاین| . منابع خبری گزارش داده‌اند سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است. به گزارش فارس، خبرنگار آسوشیتدپرس گزارش داده سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک داشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000