پرسش‌هایتان درباره سریال «آتش سرد» را بپرسید

پرسش‌هایتان درباره سریال «آتش سرد» را بپرسید

رضا ابوفاضلی، علی مهام، جعفر دهقان، مهسا کرامتی و شیوا خسرومهر دعوت کردیم تا فردا( چهارشنبه ۴ آبان) در کافه خبر خبرآنلاین حاضر شوند، سوال‌های خود درباره این سریال را از ما بپرسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال«آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از نهم مهر روی آنتن شبکه دوسیما رفت.

این سریال ملودرام اجتماعی که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود، در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمه از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و …»

حالا که بیش از ۲۰ قسمت از شروع این سریال گذشته، از رضا ابوفاضلی، علی مهام، جعفر دهقان، مهسا کرامتی و شیوا خسرومهر دعوت کردیم تا فردا( چهارشنبه ۴ آبان) در کافه خبر خبرآنلاین حاضر شوند.

از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم سوالات خود درباره سریال و از این عوامل را با ما در میان بگذارید.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

اروپا در مرحله حساس و سختی قرار دارد

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| به گزارش ایسنا، «عبدالعزیز بن سلمان»، وزیر انرژی عربستان امروز (سه‌شنبه) در نشستی پیرامون اوضاع اقتصادی جدید عربستان که ضمن برنامه‌های ششمین دوره‌ی اجلاس آینده‌ سرمایه‌گذاری در ریاض با موضوع «سرمایه‌گذاری در انسان- تمکین نظام جدید جهانی» برگزار شده است، گفت که همه کشورهای اروپایی باید آماده بدترین شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000