اعزام هنرمندان به جام جهانی

اعتمادآنلاین|

مریم جلالی دهکردی، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: با هماهنگی‌های که انجام شده گروهی از هنرمندان را که نمایش هنر آنها برای گردشگر ورزشی جذابیت دارد برای دوره جام جهانی به قطر اعزام می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، او افزود: طبیعی است که باید اقتضائات رویداد جام جهانی و امکانات، اختیارات و ارتباطات در کشور میزبان را در نظر بگیریم، تا هم شان هنرمندمان حفظ شود و هم هنری ارائه شود که بتواند مخاطب خاص خود را جذب کند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: کمیته رویدادهای فرهنگی جام جهانی امکانی را برای کشورها فراهم کرده که بتوانند مولفه‌های فرهنگی اعم از آداب و رسوم، آثار صنایع‌دستی و همچنین آیین‌های سنتی را که جزو میراث ناملموس هستند، در مدت برگزاری جام جهانی به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: برگزارکنندگان جام جهانی برای کشورهای که تیم‌های فوتبال‌شان در این دوره بازی‌ها حضور دارند قسمتی از ساحل کورنیش دوحه (Doha Corniche) در قطر را به صورت فضای باز برای نمایش آثار و دستاوردهای فرهنگی اختصاص دادند. البته بسیاری از کشورها از این فرصت فرهنگی در حاشیه جام جهانی استفاده نکردند، البته برای بهره‌برداری از این فرصت هر کشور باید به کمیته فرهنگی طرح ارائه کند، که ما طرح خود را ارائه کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سرنوشت اقساط وام کرونا چه شد؟ / ردپای دولت در حساب و کتاب بانک‌ها

س اکتبر 25 , 2022
تجارت نیوز نوشت:به گفته محمدرضا جمشیدی، با وجود اینکه اقساط وام کرونا از یارانه وام‌گیرندگان کم می‌شود اما سازمان برنامه و بودجه اجازه نمی‌دهد که این مبلغ به بانک‌ها برسد. یکی از طرح‌های دولت برای حمایت از آسیب دیدگان از شیوع بیماری کرونا، اعطای وام کرونا به آنها بود. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000