دستگیری راننده‌ای که 10 تن آهن دزدید

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری راننده کامیونی که 10 تن آهن آلات سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم هنگام انتقال اموال مسروقه شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: هفته گذشته ماموران کلانتری قلعه‌نو در گشت‌زنی‌های انتظامی، یک دستگاه خودرو کامیون را با بار آهن آلات در محور "تهران ، ورامین" مشاهده که به تردد این خودرو مشکوک می‌شوند.

وی عنوان کرد : تیم عملیات این کلانتری برای بررسی موضوع دستور توقف کامیون را اعلام می‌کنند و با توقف خودرو معلوم می‌شود، راننده هیچگونه مدارک و بارنامه‌ای به همراه ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود : در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت آهن آلات در محدوده "خلازیر" از 4 مغازه ضایعات‌فروشی اعتراف کرد و گفت: قصد داشتم این اموال مسروقه را در محدوده ورامین بفروشم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان وزن اموال مسروقه را 10 تن اعلام کردند افزود : تاکنون هر 4 مالباخته شناسایی شده‌اند و متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

پست بعدی

ربایش یک فروند ایرباس متعلق به سنگاپور پس از برخاستن از فرودگاه لس آنجلس

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| تارنمای روزنامه انگلیسی دیلی میل دقایقی پیش خبر داد که یک فروند ایرباس A۳۵۰-۹۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی سنگاپور پس از برخاستن از فرودگاه لس آنجلس هشدار ربایش را مخابره کرده است. به گزارش ایرنا، دیلی میل نوشت که پرواز SQ۳۷ که عازم سنگاپور است، اندکی پس از آنکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000