میزان: تکذیب کشته شدن فردی در اغتشاشات اراک/ بر اساس آزمایش‌های اخذ شده از جسد، تست‌های مولتی دراگ مثبت بوده است

میزان: تکذیب کشته شدن فردی در اغتشاشات اراک/ بر اساس آزمایش‌های اخذ شده از جسد، تست‌های مولتی دراگ مثبت بوده است

میزان نوشت : دادستان مرکز استان گفت : تعیین علت تامه فوت بستگی به نتیجه آزمایش سم شناسی پزشکی قانونی دارد.

ربیع الله قربانی درباره این موضوع که فردی در اراک در جریان اغتشاشات اخیر کشته شده است، گفت: شنبه شب، جسد مردی ۳۱ ساله در ساختمان نیمه کاره ای در نزدیکی محل سکونتش در شهرستان اراک کشف شد.

وی افزود: جسد این فرد در مکانی کشف شده که در آن مکان هیچ گونه تجمعی شکل نگرفته است و فوت این شخص ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

دادستان مرکز استان مرکزی بیان کرد: طبق معاینات اولیه جسد هیچگونه جای زخم، شکستی اندام دست، پا، گردن و جمجمه همچنین خونریزی مغزی مشاهده نشده است.

قربانی اظهار کرد: بر اساس ازمایش های اخذ شده از جسد، تست های مولتی دراگ از نظر آمفتامین و متا آمفتامین و مرفین مثبت بوده است.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه نمونه آزمایش سم شناسی از جسد اخذ شده است که نتیجه آن متعاقباً از طریق پزشکی قانونی اعلام می شود، گفت: تعیین علت تامه فوت بستگی به نتیجه آزمایش سم شناسی پزشکی قانونی دارد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱

پست بعدی

می‌خواهیم در چارچوب نظام اصلاح کنیم/ نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| بهزاد نبوی با تحلیل شرایط سیاسی کشور تاکید دارد انقلاب کاری غلط و به زیان کشور است و در دنیا گرو‌ه‌هایی چون داعش و القاعده کسی دنبال انقلاب نیست. به گزارش هم‌میهن، این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت‌وگویی انجام داده که بخش‌های مهم آن درباره انقلاب را در ادامه می‌خوانید: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000