نماینده محلس : پذیرفتنی نیست ،کارگر مالیات بدهد اما بازیگران و سلبریتی‌ها معاف از مالیات باشند

نماینده محلس : پذیرفتنی نیست ،کارگر مالیات بدهد اما بازیگران و سلبریتی‌ها معاف از مالیات باشند

فارس نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: معافیت مالیاتی بازیگران و سلبریتی‌ها قابل توجیه نیست و تبعیضی آشکار علیه کارگران و مشاغل سخت است که مستمر مالیات می‌دهند.

سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 8 اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 کل کشور، در اخطاری با استناد به بند 9 اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیضات ناروا، اظهار داشت: در بحث معافیت های مالیاتی چرا باید عده ای بازیگر و سلبریتی که اکثرا درآمد بالا و زندگی مرفهی دارند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند اما کارگران در بخش های مختلف به خصوص کارگران مشاغل سخت مانند معادن باید مالیات بپردازند، این تبعیض آشکار قابل توجیه نیست چرا که ضمن ناراحت کردن افکار عمومی برای آن ها ایجاد سوال کرده است.

پذیرفتنی نیست که کارگر مالیات بدهد اما بازیگران و سلبریتی‌ها معاف از مالیات باشند

بیشتر بخوانید:

وی افزود: هرچند معافیت مالیاتی برخی صنوف سینمایی و هنرمندان با درآمد پایین که به دلیل کرونا طی 2 سال اخیر دچار رکورد در کسب وکار شده اند، قابل توجیه است اما چه توجیهی برای معافیت یک قشر پردرآمد و اکثرا بیگانه با درد و رنج مردم وجود دارد؟

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار گفت: اگرچه فرمایش دلسوزانه شما قابل تامل است اما مکان تغییر در مصوبه تصویب شده را نداریم.

21217

پست بعدی

شهادت یک افسر پلیس در چاقوکشی اوباش

ی فوریه 27 , 2022
تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهادت افسر یگان ویژه خراسان رضوی در درگیری با ۲ نفر از اوباش در حاشیه شهر مشهد خبر داد. سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: افسر وظیفه شناس یگان ویژه خراسان رضوی ظهر روز جمعه گذشته در جمعه بازار حاشیه شهر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000