دلار گران می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

کامران ندری، کارشناس اقتصادی در پاسخ به این پرسش که ناآرامی‌های اخیر چه تاثیری بر بازار ارز خواهد گذاشت، افزود: ساعت کاری صرافی‌ها کمتر خواهد شد و زمانی که افراد برای تامین ارز مورد نیاز خود مراجعه می‌کنند، می‌بینند که صرافی کار نمی‌کند و در مضیقه قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: اما مسئله اصلی به این برمی‌گردد که ما در آینده چقدر درآمد ارزی خواهیم داشت و تا چه اندازه می‌توانیم از این درآمد ارزی استفاده کنیم و همه اینها به برجام بازمی‌گردد و در مذاکرات باید حل شود.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: به طور طبیعی ناآرامی‌ها اثر منفی خود را بر بازار دارند اما اگر مشخص شود که مذاکرات متوقف شده‌ است و آمریکا فشار حداکثری را بازگرداند و تحریم‌های سازمان ملل نیز به آن اضافه شود، می‌تواند اثرات خیلی بدی بر روی بازار ارز گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پهنای باند روبیکا سه برابر استارلینک می‌شود/ واتساپ و اینستاگرام باید در ایران نمایندگی بزنند

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که با توجه به کسب و کار مردم در فضای مجازی و اینکه وزیر ارتباطات اعلام کرد محدودیت‌های اینترنتی برداشته شده است اما مردم هنوز با مشکلاتی مواجه هستند، گفت:‌ دولت باید در این موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000