ملی پوشان پرسپولیس امروز اردوی تیم ملی را ترک می کنند

اعتمادآنلاین|

پنجمین جلسه تمرینی از سومین مرحله اردوی ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

​به گزارش فارس، بعد از اعتراض یحیی گل محمدی به روند تمرینات تیم ملی و در خواست او مبنی بر بازگشت ملی پوشان این تیم، کارلوس کی روش اعتراض او را پذیرفت.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس، پس از پایان این تمرین علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرلک و مرتضی پورعلی گنجی اردوی تیم ملی را ترک خواهند کرد تا از فردا در تمرینات تیم باشگاهی‌شان شرکت کنند.

کی‌روش به این دلیل تصمیم گرفته ملی‌پوشان پرسپولیس را زودتر از اردو مرخص کند که آنها برخلاف بازیکنان استقلال که از روز گذشته در تمرینات تیم ملی حاضر شدند، از جمعه در تمرینات شرکت کرده‌اند و پرسپولیس باید روز پنجشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف مس کرمان برود.

البته ظاهرا امید نورافکن، رامین رضاییان، پیام نیازمند، سه ملی پوش سپاهان نیز که تیمشان باید جمعه میهمان مس رفسنجان است در صورت نظر مثبت کی روش امروز اردوی تیم ملی را ترک خواهند کرد.

این مرحله از اردوی ارزیابی فنی تیم ملی صبح فردا به اتمام می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعلام ممنوعیت برخی دانشجویان «شریف» از ورود به دانشگاه / اتهام: نقش داشتن در «فضای ناآرام اخیر»

ی اکتبر 23 , 2022
ایسنا نوشت: دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد تعداد معدودی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، به صورت موقت از ورود به شریف منع هستند. دانشگاه صنعتی شریف در کانال خود در فضای مجازی اعلام کرد: تعداد معدودی از دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000