وزش باد شدید و گردوخاک در تهران

اعتمادآنلاین|

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی تهران اظهار کرد: احتمال وزش بادهای لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد.

​به گزارش فارس، وی اضافه کرد:

*همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

*احتمال بارش باران، رگبار رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، مه و کاهش دید در مناطق شمالی و غربی این استان به ویژه در ارتفاعات خبر داد زیاد است. احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بعضی رودخانه‌ها، پدیده مه و کاهش دید و امکان آسیب به بخش‌های مختلف کشاورزی از مخاطرات اصلی در روزهای ذکر شده است.

*کاهش غذادهی استخرهای پرورشی به نصف نرمال با توجه به ابری بودن و بارندگی، عدم آبیاری مزارع سویا و پنبه به دلیل وقوع بارندگی، زهکشی و پاک‌سازی مسیر آبیاری باغات و مزارع با توجه به بارش‌های احتمالی از مواردی است، که رعایت آن‌ها توسط کشاورزان می‌تواند، در کاهش خسارات احتمالی مؤثر باشد.

*عدم استفاده از آب باران برای دام‌ها، جلوگیری از ورود آب گل آلود به استخرها با توجه به حجم بالای روان آب و سیلابی شدن رودخانه‌ها، تنظیم دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخرها نیز مورد تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

 فرشاد مومنی: آنان که به اسم اسلام از تعهدات به حقوق انسان ها طفره می روند، کار ضد اسلامی می کنند / برخی تبلیغات حکومتی نسبتی با علم و اخلاق ندارد

ش اکتبر 22 , 2022
جماران نوشت:«وقتی ببینیم در طول سی سال گذشته جراحی اسم رمز نابود کردن معیشت مردم و به فلاکت انداختن آنها است، باید گفت راه اعتلای جامعه ما از مسیر گفت و گوهای علم محور و اخلاق محور میگذرد.» فرشاد مومنی استاد دانشگاه و اقتصاددان در یک نشست مجازی با موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000