تلاش فنلاند برای جلب رضایت ترکیه برای عضویت در ناتو

اعتمادآنلاین|

فنلاند مدت هاست در تلاش است تا جزء کشورهای عضو ناتو شود اما مخالفت ترکیه باعث شده این مهم تاکنون به سرانجام نرسد. حالا اما به نظر می رسد مقامات فنلاند قصد دارند تا با سفر به ترکیه در این خصوص با مقامات آنکارا پای میز مذاکره بنشینند.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فنلاند در پی تعهد به همکاری با ترکیه علیه گروه های تروریستی در روند درخواست عضویت در ناتو و امضای تفاهم نامه سه جانبه در اجلاس ناتو در مادرید، امروز شنبه هیئتی را به منظور دیدار با مقامات آنکارا برای استرداد تروریست‌های پ ک ک اعزام می‌ کند.

مقامات وزارت دادگستری فنلاند ۲۵ اکتبر (سه شنبه، سوم آبان ماه) با قاسم چیچک مدیرکل روابط خارجی و اتحادیه اروپا در وزارت دادگستری ترکیه در آنکارا دیدار خواهند کرد.

در این دیدار، مقامات وزارت دادگستری ترکیه درخواست خود را از هیئت فنلاند برای استرداد اعضای فتو (گروهک وابسته به عبدالله گولن) و پ ک ک تکرار خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعتراضات در پاکستان در پی منع فعالیت سیاسی «عمران خان»

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| کمیسیون انتخابات پاکستان روز جمعه اعلام کرد که عمران خان، نخست وزیر پیشین این کشور واجد شرایط شرکت در هیچ انتخابات آتی یا داشتن هیچ سمت دولتی نیست. به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، گروهی از طرفداران حزب جنبش عدالت پاکستان به رهبری عمران خان نخست وزیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000