پلمب تجهیزات غیراستاندارد شهربازی پادادشهر اهواز

اعتمادآنلاین|

​علی داوودی مدیرکل استاندارد خوزستان امروز گفت: این اداره کل در راستای تأمین ایمنی و سلامت شهروندان و پیرو نظارت مستمر بر تجهیزات و وسایل تفریحی نصب شده در پارکها، شهربازیها و زمین‌های بازی، طی بازرسی انجام شده، تعدادی از وسایل تفریحی فاقد ایمنی در پارک شهربازی پادادشهر اهواز را پلمب کرد.

به گزارش فارس، علی داوودی افزود: این وسایل با توجه به وجود موارد عدم انطباق بحرانی تا زمان رفع نواقص و برآورده کردن الزامات استاندارد‌های ملی مربوطه از دسترس عموم خارج شدند.

وی گفت: با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت کودکان و مخاطراتی که استفاده از وسایل بازی غیراستاندارد برای این قشر آسیب‌پذیر دارد از شهروندان محترم خواهشمند است قبل از استفاده از وسایل تفریحی به گواهینامه ایمنی نصب شده در محل وسیله توجه کنند یا در صورت عدم رویت از مالک وسیله درخواست ارائه تصویر گواهینامه را نمایند.

داوودی افزود: در صورت مشاهده وسیله غیراستاندارد با مراجعه به پرتال سازمان ملی استاندارد به نشانی isad.isiri.gov.ir قسمت گزارش‌های مردمی، با ثبت گزارش ما را در شناسایی و انجام اقدامات قانونی جهت ایمن‌سازی وسایل غیر ایمن یاری کنید.

پست بعدی

۱۰۹ شهرک گلخانه‌ای در کشور در دست‌ساخت است

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| فرزاد زلقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای در سال ۹۲ تشکیل و در کل کشور ۴۰ هزار هکتار برای شهرک‌های گلخانه‌ای تملک شده که ۳۰۰ شهرک گلخانه‌ای در این اراضی احداث شود. به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای شهرک‌های گلخانه‌ای ۳۰۰ هزار میلیارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000