۱۰۹ شهرک گلخانه‌ای در کشور در دست‌ساخت است

اعتمادآنلاین|

فرزاد زلقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای در سال ۹۲ تشکیل و در کل کشور ۴۰ هزار هکتار برای شهرک‌های گلخانه‌ای تملک شده که ۳۰۰ شهرک گلخانه‌ای در این اراضی احداث شود.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای شهرک‌های گلخانه‌ای ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است که ۱۰ هزار هکتار واگذار شده و کار مطالعاتی مابقی در حال انجام است.

عضو هیات مدیرها شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۹ شهرک گلخانه‌ای در کشور در دست ساخت قرار دارد که زیرساخت‌های آن در حال انجام است.

زلقی اضافه کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان از بودجه دولتی و دو هزار میلیارد تومان هم از سفرهای استانی رئیس جمور در مجموع دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌های در نظر گرفته شده است.

پست بعدی

نتیجه نهایی بررسی سانحه ریلی تا روزهای آتی اعلام می‌شود

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| رستم قاسمی به منظور رسیدگی سانحه ریلی، با لغو سفر خود به چهارمحال و بختیاری امروز (پنج شنبه) در جلسه با اعضای کمیسیون بررسی سانحه، بر پیگیری مستمر موضوع تا حصول نتیجه نهایی و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از وقایع مشابه تأکید کرد. به گزارش ایرنا، از وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000