زورگیری 2 سارق در کمال بی‌وجدانی

اعتمادآنلاین|

2 زورگیر سرقت‌های خود را در کمال بی‌وجدانی انجام می‌دادند و از کارگران ساده شهرداری سرقت می‌کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه کارگران اتباع خارجی شهرداری سیزده آبان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 168 قرار گرفت.

وی افزود: ماموران روز گذشته با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخصات ظاهری دو سارق را در اختیار عوامل گشت قرار دادند که پس از پوشش دهی نقاط جرم‌خیز سارقان را در نزدیکی محل اسکان شهرداری با همان مشخصات مشاهده و در عملیاتی ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری، خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات تخصصی و فنی دو سارق به چهار فقره سرقت از کارگران اعتراف کرده و پس از شناسایی و دعوت مالباختگان و اخذ شکایت، پرونده تکمیل و متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

پست بعدی

در دیپلماسی اقتصادی مشتریان نهایی شرکت‌های عمومی و خصوصی‌ هستند

ی آگوست 14 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدرضا غفاری، رئیس هیأت‌مدیره خانه دیپلماسی طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: کاربرد مفهوم «دیپلماسی اقتصادی» در ادبیات سیاست خارجی در ایران معاصر عمری طولانی ندارد. دیپلماسی اقتصادی به مفهوم «اهمیت یافتن مناسبات اقتصادی در روابط خارجی، یکی از ابزارهای مهم برای پیشبرد اهداف بلندمدت رشد و توسعه اقتصادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000