تاکید سران قوا به تلاش دشمن برای توقف در پیشرفت کشور

اعتمادآنلاین|

سران قوا در نشست مشترک امروز شنبه خود به میزبانی ریاست جمهوری به مسائل اخیر کشور پرداخته و در مورد آن بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش فارس، در این جلسه سران سه قوه با اشاره به روند رو به رشد اقتصاد کشور، بر ضرورت تقویت نظم و آرامش در همه بخش‌ها به‌ویژه فضای کسب و کار و مراکز تولیدی با حمایت فعالان اقتصادی، تأکید کردند.

سران قوا همچنین با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد، تصریح کردند: بنابراین، وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها همکاری و تعامل در جهت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهدافشان است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

محاکمه جوانی که دهمین فرزند دایی‌اش را کشت

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| پسر جوانی که در یک درگیری خانوادگی دهمین فرزند دایی‌اش را به قتل رسانده مدعی شد هجوم ناگهانی مقتول و سایر اعضای فامیل باعث شد او دست به قتل بزند. به گزارش اعتمادآنلاین، این پرونده یک سال قبل تشکیل شد و با گزارش درگیری منجر به قتل ماموران بلافاصله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000