هشدار هواشناسی برای تهران/ کاهش دما در تهران و چند استان

اعتمادآنلاین|

با گذشت یک ماه از شروع فصل پاییز هوا کم کم در بیشتر استان ها رو به سردی می رود. اداره هواشناسی نیز با اعلام کاهش دما در چند استان از جمله تهران نسبت به سرمای هوا و وزش باد هشدار داد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در پی کاهش محسوس دما و وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، کردستان، خراسان شمالی، ارتفاعات در استان‌های البرز و تهران هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بر این اساس، رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند لازم است تا تجهیزات زمستانی لازم را همراه داشته باشند.

بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی برای شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استان‌های البرز، زنجان، تهران و سمنان، کاهش دما و تشدید بارش باران پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انفجار بمب در ولایت پکتیا در افغانستان جان دو کودک را گرفت

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| بار دیگر انفجار در افغانستان جان انسان های بی گناه را به خطر انداخت. اینبار طبق گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، به نقل از یک مقام دولت موقت طالبان در نتیجه انفجار یک بمب در ولایت پکتیا ۲ کودک کشته شدند. به گزارش مهر، بر اساس اعلام این رسانه، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000