فرمانداری که همان ابتدای راه، عزل شد / دوام پنج ماهه حکم انتصاب چهارساله

فرمانداری که همان ابتدای راه، عزل شد / دوام پنج ماهه حکم انتصاب چهارساله

مهر نوشت :«مهدی صفر خانلو» فرماندار گرمسار برکنار شد و خانی فرماندار شهرستان آرادان با حفظ سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار شد تا اولین فرماندار گرمسار در دولت سیزدهم در میانه کار از مسئولیت عزل شود.

فرماندار گرمسار از سوی استاندار سمنان برکنار شد تا فرماندار آرادان با حفظ سمت، سرپرست فرمانداری گرمسار را نیز بر عهده بگیرد.

از سوی استاندار سمنان، مهدی صفر خانلو فرماندار گرمسار برکنار شد و خانی فرماندار شهرستان آرادان با حفظ سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار شد تا اولین فرماندار گرمسار در دولت سیزدهم در میانه کار از مسئولیت عزل شود.

هنوز دلیل اصلی برکناری فرماندار گرمسار اعلام نشده است.مهدی صفر خانلو اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان فرماندار گرمسار منصوب شده بود. حکم وی که به امضای وزیر کشور رسیده بود چهار ساله بود اما پنج ماه دوام داشت.

قبل از وی علیرضا کاشی سرپرست فرمانداری گرمسار بود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

شهادت سرباز وظیفه ارتش در تایباد در درگیری با اشرار

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش خبر از شهادت یک سرباز وظیفه در تایباد داد. احمد لطفی فرزند دین محمد متولد سال ۱۳۸۰ از شهرستان زابل در «تیپ ۳۷۷ » شهید پرویز حِبرانی مستقر در مرز دوغارون مشغول به خدمت بود که در درگیری با اشرار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000