شهادت سرباز وظیفه ارتش در تایباد در درگیری با اشرار

اعتمادآنلاین|

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش خبر از شهادت یک سرباز وظیفه در تایباد داد. احمد لطفی فرزند دین محمد متولد سال ۱۳۸۰ از شهرستان زابل در «تیپ ۳۷۷ » شهید پرویز حِبرانی مستقر در مرز دوغارون مشغول به خدمت بود که در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ رضا آذریان با اعلام این خبر و ضمن ادای احترام به مقام شهدا توضیح داد:

*دلاورمردان ارتش عصر جمعه ۲۹ مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

*در جریان این کمین ۱۰ نفر از متجاوزان دستگیر شدند. در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیروهای ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

*در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند. امنیت پایدار و آرامش کامل در همه نقاط مرزی برقرار است.ارتش جمهوری اسلامی ایران مرزبانان دلاور، هوشیارتر و توانمندتر از همیشه برای تامین امنیت نظام مقدس، تا پای جان ایستاده است و اجازه نخواهد داد هیچ متجاوزی گوشه چشمی به یک وجب از خاک میهن اسلامی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گفتگوی تلفنی اردوغان و رئیس‌جمهور جدید عراق

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| دفتر ریاست جمهوری ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور با عبداللطیف رشید، رئیس جمهور جدید عراق تماس تلفنی برقرار کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: *اردوغان در جریان این تماس تلفنی بر اهتمام خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000