بهترین سرمایه گذاری برای کسب ثروت

اعتمادآنلاین|

برای به دست آوردن و کسب ثروت شما نباید به دنبال پول باشید، تا زمانی که شما برای پول کار کنید هرگز نمی توانید موفق شوید.

بعد از اینکه کسب و کار شخصی تان را راه اندازی کردید و شروع به کسب درآمد و درآمد زایی کردید سعی کنید مقداری از درآمدتان را سرمایه گذاری کنید.

بازی فکری خانوادگی

در بازی فکری جنسیت، سن، وضعیت جسمانی و هر مورد دیگر نقشی ندارد. بازی فکری تمرکز در افراد را بالا می برد و موجب شادی و نشاط در اعضای خانواده را فراهم می کند.

بازی فکری خانوادگی بسته به نوع بازی با هم فرق دارند، هر گونه تلاش ذهنی که به شکل هدفدار فردی یا گروهی و خانوادگی انجام می شود و بسیار در روحیه، شخصیت و زندگی فرد تاثیر دارد.

کود مرغی

کود مرغی بسیار مفید برای مزارع کشاورزی می باشد چرا که دارای فسفر و پتاسیم زیادی بوده و برای رشد گیاه و محصولات کشاورزی بسیار پر اهمیت است.

نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که، کود مرغی دارای آمونیاک قوی می باشد و اگر در مقدار بالا برای گیاه مورد نظر ریخته شود ممکن است ریشه محصول شما بسوزد.

2

میوه خشک

میوه خشک برای نگهداری بلند مدت میوه ها مانند کیوی و آناناس و غیره است، که در فصولی که موجود نیست بشود از آن استفاده کرد.

همانطور که می دانیم میوه های خشک منبعی عظیمی از از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبربوده و با توجه به ماندگاری بالا و طعم لذیذشان، خوراکی مناسبی،برای جایگزین تنقلات مضر دیگر به حساب می آیند.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مصطفی معین: خروج از چرخه معیوب «اعتراض و برخورد» ساده نیست / باید پیشنهاد انجام گفت‌وگو همراه آزادی و احترام‌متقابل و در شرایط برابر را پذیرفت

ج اکتبر 21 , 2022
هم میهن نوشت: وزیر پیشین علوم گفت:ترکیبی از جوانان معترض و چهره‌های‌ملی خوشنام و شجاع می‌توانند برای این‌امر انتخاب شوند. در این گفت‌وگوی شفاف و صریح، مسائلی ازقبیل به‌رسمیت شناختن سبک زندگی و حقوق زنان و جوانان، آزادی بازداشت‌شدگان، محصوران و زندانیان سیاسی، محاکمه قانونی عوامل فساد و خشونت، بازنگری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000