اتباع ایرانی از سفر به اوکراین خودداری کنند

اعتمادآنلاین|

روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در خصوص اوکراین را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه تاکید شده است: با توجه به تشدید درگیری‌های نظامی و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری فرمایند.

همچنین در این اطلاعیه به کلیه اتباع ایرانی مقیم اوکراین توصیه شده است جهت حفظ جان و امنیت خود خاک این کشور را ترک نمایند.

در بخش پایانی این توصیه مسافرتی از هموطنان مقیم اوکراین خواسته شده ضمن حفظ آرامش خود، در صورت نیاز می‌توانند با سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف به شماره ۰۰۳۸۰۶۳۰۴۴۹۰۲۹ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سوپرمن برمی‌گردد

ج اکتبر 21 , 2022
ایرنا نوشت: تهیه‌کننده «بلک آدام» از بازگشت سوپرمن خبر می‌دهد؛ یک داستان طولانی از مبارزه دوئین جانسون و هنری کاویل. هیرام گارسیا تهیه‌کننده بسیاری از فیلم‌های دوئین جانسون فاش کرد که برنامه‌ای برای هنری کاویل سوپرمن وجود دارد که در یک «داستان طولانی» با بلک آدام مبارزه کند و به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000