روزهای ضعف ایران گذشت؛ امروز یک ابرقدرت هستیم / موضوع حجاب بهانه بود تا به نظام ضربه بزنند

اعتمادآنلاین|

سردار حمید اباذری، مشاور فرمانده سپاه شامگاه پنجشنبه در هفتمین یادواره ۷۲شهید گلزار موحدین و خیابان آیت الله صالحی مازندرانی قائم شهر که در مصلی این شهر برگزار شد، افزود: مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که از این تعداد یک هزار شهید از شهرستان قائم شهر هستند.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات سردار اباذری را در ادامه می خوانید:

*ملت ایران در هنگامه های مورد نیاز جانفشانی کار کردند و برای حفظ نظام تلاش کردند .قصه غصه ملت مظلوم و مقتدر ایران شنیدنی است، این مسائل باید برای جوانان بیان شود و از قضایای انقلاب مطلع شوند و بدانندکه چگونه رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت با همت و تلاش مردم ایران ساقط شد.

*دراغتشاشات جوان‌ها و نوجوان دستگیر شده اصلا از مسائل انقلاب اسلامی و شهدا اطلاعی ندارند و توصیه می کنم جوان‌ها تاریخ انقلاب و حوادث را بخوانند که ایران مقتدر چه سیری طی کرده و به اینجا رسیده است.

*در برهه زمانی کنونی دشمنان بدنبال فاصله انداختن و جدا کردن نسل جدید از گذشته پرافتخار کشورمان است تا آنها ندانند که برای امنیت امروز و حفظ کیان کشور چه جوان هایی با دست خالی تلاش کردند.

*ایران مقتدارنه می ایستد و امروز به یک کشور قدرتمند مبدل شده است و هیچ کشوری نمی تواند به آن تعرض کند.گذشت روزهای ضعف ایران و امروز یک ابرقدرت هستیم.

*درمورد مرگ یک دختر ایرانی که برای همه دنیا مهم شده است، دشمنان در این خصوص بیشترین تبلیغات تاریخ علیه یک کشور انجام دادند تا آنرا به آشوب بکشانند و این حجم از حمله در تاریخ بی نظیر بوده است.

*دراین موضوع حجاب تنها بهانه بود تا از این طریق به نظام ضربه بزنند چرا که ایران به یک قدرت جهانی مبدل شده است.

*هروقت نظام جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و موفقیت را طی می کند دشمنی ها بیشتر می شود و این حجم از دشمنی های اخیر نشان دهنده موفقیت های بیشتر نظام است.

*این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آنها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آنها قرار گیرد.

*افراد و رسانه های خارج از کشور میلیون دلار هزینه می کنند تا به کشور ضربه بزنند و این نشان می دهد تا نظام و کشورمان گامهای بزرگی بر می دارد؛ شیطنت دشمنان شروع می شود و هرگاه شیطنت ها بیشتر شود یعنی قویتر شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

«آدام سیاه» دواین جانسون نقدهای منفی گرفت/ فیلمی تکراری و بی‌مزه

ج اکتبر 21 , 2022
مهر به نقل از ورایتی نوشت: جدیدترین فیلم دواین جانسون با عنوان «آدام سیاه» با نظر مثبت منتقدان روبرو نشد. «آدام سیاه» فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر موفق نشد تا دل منتقدان را به دست آورد. «بلک آدام» یا «آدام سیاه» با کسب امتیاز ۳۲ درصد در سایت راتن تومیتوز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000