کرونا هنوز وضعیت اضطراری بهداشت جهانی است

اعتمادآنلاین|

سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد: همه ‌گیری کووید-۱۹ همچنان به عنوان وضعیت اضطراری بهداشت جهانی طبقه ‌بندی می‌شود.

به گزارش ایسنا، تدروس آدهانوم – دبیر کل سازمان جهانی بهداشت – گفت: کمیته اضطراری کووید-۱۹ بر نیاز به تقویت نظارت و گسترش دسترسی به تست‌های غربالگری، روش‌های درمانی و واکسن‌ برای افرادی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند، تاکید کرد: ضرورت دارد تمامی کشورها برنامه‌های ملی برای مقابله با بیماری و واکنش به آن را به‌روز کنند.

این کمیته تاکید کرده است که روند کنترل بیماری بهتر شده است اما جهان باید هوشیار باشد زیرا کروناویروس غیرقابل پیش بینی است.

به گزارش cbsnews، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز در اظهاراتی گفت: در حالی‌که وضعیت جهانی شیوع بیماری به وضوح از زمان آغاز همه گیری بهتر شده با این وجود ویروس همچنان در حال تغییر است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

باید در ارتش تهدیدها را از بین برد و یا خنثی کرد

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از فرماندهان، نیروها و معاونت‌های برتر ارتش در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر ارتش گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران به خواست خداوند بزرگ به دلیل متغیرها و ویژگی هایی که در آن وجود دارد بهترین سرمایه های انسانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000