اعلام نتایج جلسه دوم مذاکرات ملی عراق

اعتمادآنلاین|

​مقامات عراقی امروز (دوشنبه) دومین جلسه مذاکرات ملی را برای بررسی تحولات سیاسی با حضور نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از فرات نیوز، نتایج جلسه دوم مذاکرات ملی عراق به شرح زیر است:

-حاضران تأکید کردند که تحولات سیاسی و اختلافات ایجاب می‌کند که همگان به مسئولیت ملی خود در حفظ ثبات و حمایت کشور در برابر بحران‌ها و حمایت از تلاش‌ها برای آرامش، ممانعت از تنش و خشونت عمل کنند. آن‌ها بر لزوم ادامه جلسات تأکید کردند.

-حاضران در نشست با تشکیل تیم فنی از گروه‌های سیاسی برای تبادل آراء درباره نقشه راه ملی و نزدیک کردن دیدگاه‌ها برای برگزاری انتخابات زودهنگام و تحقق خواسته‌ها درباره بازنگری در قانون انتخابات و کمیته انتخابات توافق کردند.

-شرکت کنندگان بر فعال سازی نهادها و مسائل مربوط به قانون اساسی تأکید کردند.

-در این نشست از اعضای جریان صدر خواسته شد برای حل اختلافات و یافتن راه حل در نشست‌های فنی و سیاسی شرکت کنند.

-شرکت کنندگان بر لزوم حل اختلافات میان گروه‌های ملی و ممانعت از هرگونه تنش و اظهاراتی که به روابط برادرانه آسیب بزند و حل و فصل آن از راه‌های قانونی تأکید کردند.

-حاضران در نشست بر لزوم تحقق اصلاحات و حل هرگونه مشکلی در چارچوب‌های فعالیت سیاسی و اداری و برنامه‌های دولتی با همکاری تمام گروه‌های سیاسی تأکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خیزش گرد و خاک در نیمه غربی و جنوبی تهران/ رگبار و رعد و برق در ارتفاعات

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ از وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات عصر و شب و خیزش گرد وخاک از بعد از ظهر دوشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه ( ۱۴ تا ۱۷ شهریور) خبر داد. به گزارش ایسنا، این مخاطره جوی در استان تهران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000