هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان نظام؛ از خودمحوری پرهیز کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی با استناد به اظهارات بنیانگذار انقلاب اسلامی به مسئولان نظام هشدار داد از جنگ قدرت و خودمحوری پرهیز کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، در این هفته هرچند موج ناآرامی‌ها پس از گذشت یکماه در حال فروکش کردن بود ولی نباید از کنار این تلاطم‌ها به سادگی و بی‌اعتنایی گذشت. عبرت‌های بسیاری وجود دارند که دلسوزان نظام و انقلاب باید از آن‌ها درس بگیرند و با تغییر مواضع شعاری و تصحیح عملکردهای غلط و ضعیف، برای مهار این امواج اجتماعی اقدام کنند.

نکته‌ای که در این میان نباید مغفول بماند، عمل به هشدار مهم امام خمینی است که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب و تاسیس جمهوری اسلامی گفتند هیچ آسیبی به این نظام، از خارج کشور وارد نخواهد شد و اگر خطری آن را تهدید کند، از داخل خواهد بود، که بنظر می‌رسد چندان جدی گرفته نشده است. به همین دلیل، ایشان خاضعانه حاکمان جمهوری اسلامی و صاحب‌ منصبان نظام را که با خون مردم و حمایت آحاد ملت به روی کار آمده‌اند، به دوری از جنگ قدرت و پرهیز از خودمحوری توصیه کرده و راه حکومت بر مردم را نه با تکیه بر قدرت و زور بلکه با برخوردهای صادقانه و خاضعانه و تسخیر قلوب ملت می‌دانستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 3

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

سالانه ۳۱۰۰ میلیارد تومان به حساب مافیاهای وی‌پی‌ان می‌رود

پ اکتبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه همشهری در گزارشی از فیلترینگ پلتفرم‌های خارجی انتقاد کرد و با اذعان معضلاتی که این پدیده برای مردم به وجود آورده با یک حساب سرانگشتی خبر داد که سالانه ۳۱۰۰ میلیارد تومان به حساب مافیاهای وی‌پی‌ان می‌رود. در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: در سال ۹۷ تخمین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000