بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن کم کاری کرده‌اند

اعتمادآنلاین|

محمدرضا رضایی‌کوچی اظهار کرد: با توجه به این‌که 14 ماه از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن گذشته باید برای مردم توضیح دهیم که تاکنون چه کاری انجام شده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه وزارت راه در حوزه تأمین زمین به خوبی عمل کرده و برای 2 میلیون واحد مسکونی زمین آماده است، افزود: اما در زمینه ساخت واحدهای مسکونی که به تسهیلات بانکی مرتبط بوده رضایت نداریم.

وی ادامه داد: بانک‌ها مکلفند 360 هزار میلیارد تومان در سال اول به حوزه مسکن تسهیلات پرداخت کنند که متاسفانه جز بانک مسکن سایر بانک‌ها کمتر از 2 درصد به وظیفه خود در پرداخت تسهیلات عمل کردند، این به معنی نبود اراده جدی در بانک در حوزه تسهیلات مسکن است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدواریم در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس‌جمهور، بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات به حوزه مسکن شوند چراکه مردم ثبت نام و آورده اولیه خودشان را نیز واریز کرده‌اند، اگر مشکلات تسهیلات بانکی حل شود شاهد نتیجه گرفتن قانون جهش تولید مسکن خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تا مردم به ما اعتماد نکنند، نمی‌توانیم اصلاحات ساختاری کنیم

چ اکتبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه اطلاعات طی یادداشتی بر لزوم ترمیم اعتماد مردم به کارگزاران نظام تاکید کرد و هشدار داد تا این اعتماد ایجاد نشود نظام فاقد ظرفیت برای اصلاحات ساختاری خواهد بود. به گزارش اطلاعات، چه بپذیریم و چه نابخردانه، درصدد انکار برآییم این اعتماد آسیب دیده و این شکاف و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000