تا مردم به ما اعتماد نکنند، نمی‌توانیم اصلاحات ساختاری کنیم

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات طی یادداشتی بر لزوم ترمیم اعتماد مردم به کارگزاران نظام تاکید کرد و هشدار داد تا این اعتماد ایجاد نشود نظام فاقد ظرفیت برای اصلاحات ساختاری خواهد بود.

به گزارش اطلاعات، چه بپذیریم و چه نابخردانه، درصدد انکار برآییم این اعتماد آسیب دیده و این شکاف و شقاق ایجاد شده و تا زمانی که درصدد ترمیم آن بر نیاییم و تا زمانی که مردم به ما و کارگزارانمان اعتماد نکنند و آنان را افرادی شایسته و پاکدست و صادق و مهم‌تر از آن دوست و رفیق همدرد و مهربان و مشفق ندانند و نتوانند به راحتی حرف‌ها، انتقادها و درد دل‌ها و اعتراضات و گلایه‌های خود را در بستری امن و مطمئن و سالم بیان کنند، نظام حکمرانی کشور فاقد ظرفیت و امکان مناسب برای انجام اصلاحات ساختاری و حمایت بدنه اجتماعی در عبور از بحران‌های مختلف خواهد بود و آسیب‌شناسی درست این موضوع و واکاوی علل ایجابی آن و تمهید اقدامات و ابتکاراتی برای رفع این شکاف و بی‌اعتمادی در شرایط امروز، بسیار ضروری است و لازمه آن به میدان آوردن تمامی ظرفیت نخبگانی و کارشناسی و دانشگاهی این کشور و گوش جان سپردن به توصیه‌ها و راهکارهای مشفقانه آنها و نه فقط تکیه کردن به ظرفیت محدود اندیشه‌ای نظام تصمیم‌گیری است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارش بازدید از زندان فشافویه/ نماینده مجلس : فشار روانی بلاتکلیفی باعث نارضایتی زندانیان شده/ دسترسی ها برای زندانی از شرایط استانداردی برخوردار نیست

چ اکتبر 19 , 2022
عصر ایران نوشت : علیرضابیگی گفت : سه هزار نفر از افرادی که در اتفاقات اخیر در استان تهران دستگیر شده اند به زندان فشافویه انتقال یافته‌ بودند و از این تعداد به جز ۸۳۵ نفر بقیه از زندان آزاد شده‌اند…۳۶۰ نفر از دستگیرشان زنان بودند. یک نماینده مجلس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000