آمار خودکشی سربازان به روایت معاون تربیت و آموزش فراجا

اعتمادآنلاین|

حبیب الله جان نثاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خودکشی در سربازان زیاد شده است یا خیر، گفت: این مسائل اختصاص به سربازی ندارد، آمار خودکشی در بین سربازان کاهشی است. آن شرایطی که در اجتماع حاکم است در سربازی هم حاکم است.

به گزارش مهر، معاون تربیت و آموزش فراجا با بیان اینکه امروزه فرماندهان تلاش می‌کنند در چارچوب‌های رفتاری و اخلاقی و تربیتی زندگی آینده را به سربازان آموزش دهند، ادامه داد: به عنوان مثال سربازی که فرزند طلاق است یا مشکلات مختلف اقتصادی، رفتاری و تربیتی داشته است مشکلاتش را قبل از سربازی با خود می‌آورد و این مشکلات در سربازی برای او به وجود نمی‌آید اما ما شاهد هستیم که فرماندهان توجه بیشتری به این سربازان دارند.

جان نثاری در واکنش به اینکه گفته می‌شود سربازان به دلیل بدرفتاری فرماندهان خودکشی می‌کنند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، فرماندهان بسیار بر روی رفتارهای خود مدیریت دارند و رفتارهای آنان کنترل و نظارت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حادثه اوین با برنامه‌ریزی قبلی برای کشته‌سازی انبوه صورت گرفته / تعدادی از زندانیان در پشت بام اقدام به آتش‌سوزی کردند

چ اکتبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح بازدید هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از زندان اوین در پی حادثه آتش سوزی اخیر در این زندان، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی (دوشنبه ۲۵ مهرماه) از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000