دوحه هرگز محموله‌های گازی مشتریان آسیایی خود را به اروپا ارسال نخواهد کرد

اعتمادآنلاین|

اروپا این روزها با بحران شدید انرژی دست و پنجه نرم می کند و در تلاش است تا پیش از رسیدن فصل زمستان فکری برای ذخیره انرژی خود کند. در این میان قطر یکی از بزرگترین صادر کنندگان گاز مایع طبیعی در جهان به شمار می‌آید و قصد دارد که طی پروژه‌هایی میادین گازی خود را توسعه ببخشد.

به گزارش فارس، «سعد الکعبی» وزیر انرژی و رئیس شرکه «انرژی قطر» روز سه‌شنبه گفت که دوحه زمستان امسال هرگز محموله‌های گازی که پیشتر قرارداد آنها را با مشتریان آسیایی امضا کرده بود به اروپا ارسال نخواهد کرد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، افزود: «قطر به قراردادهایی که بسته پایبنده بود و زمانی که توافقی را با مشتریان آسیایی یا اروپایی امضا می‌کند، به آنها پایبند خواهد ماند».

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد شدید‌‌ یک روزنامه از فوبیای «سوری شدن ایران»؛ فرزندان ایران را نباید وادار به سکوت کنید

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه همدلی در یادداشتی به شدت از کسانی که معترضان را با گزاره «سوریه شدن ایران» می‌ترسانند انتقاد و تاکید کرد فرزندان ایران را نباید با فوبیای سوری شدن ایران وادار به سکوت کرد. همدلی نوشت: دست‌اندرکاران و متولیانی که در ایران عامل اصلی وضع موجودند، مرتب برای توجیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000