تایید وزیر کار پیشنهادی دولت توسط کمیسیون اجتماعی

اعتمادآنلاین|

​سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رای اکثریت اعضای این کمیسیون به صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن لطفی در تشریح جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سیدصولت مرتصوی در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و به ارائه برنامه‌هایشان برای اعضای کمیسیون پرداختند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسبون اجتماعی برنامه های ایشان را بررسی کردند که در نهایت کمیسیون با اکثریت آراء صلاحیت سید صولت مرتضوی را تایید کردند و تشخیص دادند که ایشان برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صلاحیت دارند.

روز گذشته (یکشنبه) نیز، سید صولت مرتضوی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون اجتماعی حضور یافته بود که دغدغه‌های نمایندگان را شنید، اما ارائه برنامه های او برای نمایندگان به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آماده وضع تحریم‌های بیشتر هستیم / تحریم‌ها یک شبه وضعیت زندگی مردم ایران را تغییر نخواهد داد

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| جوسپ بورل در پایان نشست شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران خواستار توقف خشونت در ایران، آزادی بازداشت شدگان، برقراری اینترنت و جاری شدن اطلاعات شد. به گزارش ایرنا، وی در خصوص تحریم ها علیه ایران گفت: *این تحریم‌ها برای ایران مهم است و به شما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000