سکه ارزان شد

اعتمادآنلاین|

هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۳ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۳ تومان معامله می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار با افزایش ۳ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ٢۴ عیار یک میلیون و ۸۱۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان و هر انس طلا نیز ۱.۶۵۶.۳۶ دلار معامله شد.

قیمت سکه امامی نیز با کاهشی ۱۷ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«کورساژ» بهترین فیلم جشنواره لندن

د اکتبر 17 , 2022
ایسنا نوشت: «کورساژ» ساخته «ماری کروتزر» جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه اصلی شصت و ششمین جشنواره سالانه فیلم لندن را از آن خود کرد. «کورساژ» با نقش‌آفرینی «ویکی کریپس» که روایتی از زندگی الیزابت اتریش-مجارستان است، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد. ساخته «ماری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000