شهباززاده از استقلال جدا می‌شود

اعتمادآنلاین|

استقلال در تابستانی که گذشت بازیکنان زیادی را به خدمت گرفت اما داستان یک بازیکن با دیگران فرق داشت و آن هم سجاد شهباز زاده بود. او که در سچاهان عملکردی قابل قبول از خودش به جا گذاشته بود در ابتدای فصل نقل و انتقالات مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و مذاکراتی نیز با این باشگاه انجام داد.در روزهایی که همه فکر می کردند قرارداد او با سرخ های تهران نهایی شده است شهباززاده راهی باشگاه استقلال شد تا دوباره چیراهن آبی را به تن کند. اما این مهاجم تا اینجای فصل عملکردی مناسب از خودش به نمایش نگذاشته است. حالا شایعاتی مطرح شده که شهباززاده در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهباززاده یکی از خریدهای پرسروصدای استقلال است. او از باشگاه سپاهان به‌ عنوان یکی از بازیکنانی که سابقه آقای گلی در لیگ را داشت، راهی تیم استقلال شد. این راهی‌شدن در شرایطی بود که پرسپولیس هم سفت‌وسخت پای خریدن او ایستاده بود. نهایتا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، سجاد، استقلال را به‌عنوان باشگاه جدیدش انتخاب کرد؛ انتخابی که همین حالا چندان برایش خوب از آب درنیامده است.

شهباززاده که در فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر با ۲۰ گل آقای گل شده بود، حالا و با گذشت ۹ هفته از فصل جدید نتوانسته اولین گل خود را با پیراهن آبی به ثمر برساند و همین باعث شد تا رفته‌رفته تحت یک‌سری فشار قرار گیرد. شهباززاده در نهمین دیدار فصل آبی‌پوشان نیز به‌عنوان بازیکن جانشین در دقیقه ۶۵ جای روزبه چشمی را در زمین گرفت تا با احتساب وقت‌های تلف‌شده، اندکی کمتر از ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد. همین مورد شایعاتی درباره جدایی او از استقلال در نیم‌فصل را مطرح کرده و حتی عنوان شده او ممکن است دوباره به اصفهان برگردد و پیراهن سپاهان را تن کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بلاها و فجایع اروپا به دلیل عدم پایبندی به «احکام آسمانی» است

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد، تحول و پیشرفت، علوم و تمدن کشورهای غربی در نخستین آزمایش در مقابل مخلوقی که فقط با چشم مسلح دیده می‌شود (ویروس) شکست آنها را اثبات کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از بغداد الیوم، مقتدی صدر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000