ارتش چین برای مقابله با تهدید‌ها نوسازی می شود

اعتمادآنلاین|

تنش میان چین و تایوان بعد از سفر نانسی پلوسی به تایوان بیشتر شد. در سوی دیگر کره شمالی نیز با تداوم آزمایش های موشکی خود باعث شده کشورهای شرق آسیا از جمله چین احساس خطر کنند. رئیس جمهور چین روز یکشنبه همزمان با افتتاح کنگره ملی حزب خلق چین خواستار توسعه سریع‌تر نیروهای مسلح چین شد.

به گزارش فارس، وبگاه «هیل» نوشت، با افزایش تنش‌های نظامی با ایالات متحده بر سر تایوان، «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن نشان نداد.

*«برای نوسازی نظامی، پرسنل، تسلیحات و تجهیزات سریعتر کار خواهیم کرد. ما توانایی‌های راهبردی ارتش را برای دفاع از حاکمیت، امنیت و منافع توسعه چین افزایش خواهیم داد و خواهیم دید که نیروهای مسلح به طور موثر ماموریت‌ها و وظایف خود را انجام می‌دهند.»

*«ما آموزش نیروها را تشدید خواهیم کرد و آمادگی رزمی خود را در سراسر جهان افزایش خواهیم داد. خواهیم دید که نیروهای مسلح ما می‌‌توانند بجنگند و پیروز شوند.»

*چین قاطعانه با جدایی‌طلبی جنگیده‌ که عزم و توانایی خود را برای حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی چین و مخالفت با استقلال تایوان نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکنش شدید عموی دختر اردبیلی به ادعای علی دایی+ ویدئو

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| واکنش عموی اسرا پناهی به پست اینستاگرامی علی دایی که مرگ این دختر نوجوان را به اغتشاشات ربط داده بود. آیا این خبر مفید بود؟ 18 11 نتیجه بر اساس 18 رای موافق و 11 رای مخالف

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000