یک مجری کی‌روش را به ایران آورده است

اعتمادآنلاین|

کی روش دوباره مربی تیم ملی فوتبال شده است و مخالفان این مربی پرتغالی نیز حمله‌های خودشان به او را آغاز کرده اند. محمد مایلی کهن شاید مهم‌ترین مخالف این مربی باشد. او در کنار مخالفت با کی‌روش به عادل فردوسی پور نیز حمله می‌کرد و او را حامی اصلی کی‌روش در ایران می‌دانست.

به گزارش خبرورزشی، مایلی کهن در گفت و گویی جنجالی دوباره به این مربی و عادل فردوسی پور حمله کرده است که در ادامه مهمترین بخش های صحبت های او را می خوانید:

*من عاشق فوتبال هستم و شاید جالب باشد بدانید این روزها در خانه نشسته‌ام اکثر بازی‌های خارجی و لیگ ایران را دنبال می‌کنم اما بعضی مواقع دلم می‌خواهد خیلی چیزها را بگویم.

*شما به من بگویید یک ورزشگاه خوب در ایران کجاست که حداقل ۱۰۰ تا ایراد نداشته باشد؟ یا دقیقا به من بگویید که کی روش برای الان چه مساله‌ای به قطر سفر کرده است؟ مگر کی روش چه‌کاره است که از کشوری بازدید می‌کند که میزبان جام جهانی است و قرار است بزرگترین رویداد ورزشی جهان در آن برگزار شود؟

*باز کی روش دو نتیجه گرفت همه شروع کردند از وی تعریف و تمجید کردن تا دیروز التماس می‌کرد به او تیم بدهد و ما با سلام و صلوات او را به ایران آوردیم.

*کی روش را کی روشی پور به ایران باز گرداند. شما نگاه کنید اولین مصاحبه را با چه کسی انجام داد؟ من عادل را دوست دارم اما همیشه نقدهایی هم به وی داشته‌ام.

*کی روش با شبکه‌های رسمی این مملکت صحبت نمی‌کند آن وقت ما می‌بینیم که با شبکه‌های خارجی در حال مصاحبه کردن است.

*الان بازی های لیگ در حال برگزاری است اما کی روش این بازی‌ها را نگاه نمی‌کند یا اگر راستش را بخواهیم بگوییم اصلا لیگ ایران را قبول ندارد. اگر قبول ندارید بیجا می‌کنید به فوتبال ایران می‌آیید؛ شما وظیفه دارید بازی‌های لیگ را نگاه کنید.

*او را از کلمبیا اخراج کردند، از آنجا فرار کرد. روزمه کی‌روش را نگاه کنید. رئال مادریدی که تیمش همیشه جزو سه تیم اول اسپانیا بود این مربی آن را چهارم کرد. در آمریکا هم چندماه بود بیرونش کردند.

*یک مربی ایرانی در کنار این مربی حضور ندارد. در کشور ما بابت کی‌روش هزینه پرداخت می‌شود پنج تا مربی خارجی کنار خودش آورده و به نوعی به آن‌ها نان قرض داده اما یک مربی ایرانی در کنارش نیست.

*اسم نبی سرپرست است اما در واقع تدارکات کی روش است. او می‌تواند به این مربی بگوید بالای چشمت ابروست اما حضور به عنوان سرپرست تیم ملی پاداش و مزایای خاص را دارد.

*حضور کی روش در فوتبال ایران دو سر برد است؛ اگر موفق شود به دور دوم جام جهانی برود همه می‌گویند باعث تبلور غرور ملی شده است. اگر هم حذف شود و یا یک مساوی بگیرد خیلی‌ها می گویند ایشان دو ماه فرصت داشته در ایران کار کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طلا و سکه گران شدند

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۳ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۳ تومان معامله می‌شود. به گزارش خبرآنلاین، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۵۷ هزار تومان، هر گرم طلای ٢۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000