خرید میکسر قنادی به صورت اقساطی آغاز شد

اعتمادآنلاین|

از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید میکسر قنادی باید به آن توجه شود ظرفیت، وزن و ابعاد میکسر، پارو و همزن میکسر، مشخصات فن دستگاه و لوازم جانبی آن می باشد.

مقدار ظرفیت میکسرهای قنادی معمولاً با کیلوگرم یا لیتر اندازه‌ گیری می‌ شود که مقدار ظرفیت آنها از 50 تا 110 کیلوگرم می‌ باشد در هنگام خرید میکسرهای قنادی باید میکسر، مناسب با حجم کاری شما انتخاب شود و باید به این نکته توجه داشته باشید.

می ‌توان گفت که از اصلی‌ ترین قطعات یک میکسر قنادی پارو یا همزن آن می‌ باشد که هر یک از دستگاه‌ های میکسر دارای پاروهای متفاوتی می‌ باشند که هر کدام برای ترکیب موادهای مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند مثلاً برای هم‌ زدن مواد پودری از پاروی میکسر ضربدری استفاده می‌ شود و برای مخلوط کردن مواد غذایی چسبنده از پاروهای میکسر مارپیچی استفاده می‌ کنند نوع دیگری از پاروهای میکسر وجود دارند که پاروی سیمی نامیده می‌ شوند و برای ترکیب کردن مایعات و تخم‌ مرغ و خمیر شیرینی و غیره از آن استفاده می‌ کنند معمولاً همه میکسرها هر سه نوع از پاروهای نام‌ برده‌ شده را دارند که می ‌توان در موارد مختلف آنها را به کار برد.

میکسر قنادی صنعتی

همانطور که در مطالب بالا بیان نموده ایم میکسر قنادی صنعتی برای منزل و کارخانه استفاده می شود که مدل خانگی آن از برق تک فاز استفاده نموده چون خیلی نیاز به استفاده آنچنانی ندارد و برق تک فاز می تواند آن را راه بیاندازد اما میکسر صنعتی که در کارخانه ها استفاده می شود نیاز به برق سه فاز دارد و نمی توان از برق تک فاز برای راه اندازی آن استفاده نمود پس اگر قصد خرید همزن صنعتی دارید در ابتدا به برق خود توجه نمایید تا دستگاه برایتان بلا استفاه نماند.

واضح که قطعات میکسر قنادی مانند پارو و کاسه با مواد غذایی درون آن ارتباط مستقیمی دارد پس باید این دستگاه ها بسیار بهداشتی باشند تا خطری مواد غذایی را تهدید نکند بدین رو شرکتهای سازنده سعی می نمایند این قطعات را طوری تولید کنند که بهداشتی باشد یا از جنس آلومینیوم باشد که پس از مصارف زیاد یا شستشو زنگ نزد.

میکسر

برخی از شرکتها کل میکسر را به صورت آلومینیومی ورق ضد زنگ تولید می کنند تا بسیار بهداشتی باشد و خریدار دچار تردید در زمان خرید نشود.

پاتلی که با هر همزن می آید سایزهای متفاوتی دارد چون قطعا همزنی که برای خمیرگیری استفاده می شود باید سایز بزرگتری داشته باشد تا همزنی که برای شیرینی پزی خانگی استفاده می کنید پس سایز کاسه از اهمیت زیادی برخوردار است که بنا بر نیاز مشتریان از پنج لیتر تا پنجاه لیتری وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی نیز دارند.

یکی از ابزارهایی که در خرید میکسر بسیار مهم است پارو می باشد که باید به چند نوع متعدد وجود داشته باشد تا مواد غذایی متنوع را بتوان با هر کدام مخلوط نمود مانند مواد غذایی مه چسبندگی دارد باید با یک پارو مخلوط شود یا موادی که حالت مایع دارد با یک پاروی دیگر نیاز است.

یکی دیگر از عواملی که مهم است پایه دستگاه میکسر می باشد که برخی بر روی سطح ناهموار نیز کار می کنند یا تنظیم می شوند که باید بر اساس نیاز خریداری شوند.

میکسر قنادی اصفهان

از مهمترین تجهیزاتی که در شیرینی پزیها مورد استفاده قرار می گیرد، میکسر قنادی می باشد که از ملزومات قنادان جهت پخت شیرینی دانمارکی و کیک می باشد و شهر تهران یکی از بزرگترین شهرهای تولید کننده دستگاه میکسر در کشور است.

در هنگام خرید انواع میکسر قنادی اصفهان باید به نکات زیادی توجه نمایید که ما تعدادی از آنها را برای شما بیان می کنیم:

توجه به میزان ظرفیت میکسرها بسیار مهم است زیرا این دستگاه را باید متناسب با کاربرد آن خریداری نمایید.

میکسر

به عنوان مثال اگر قصد دارید تا از این میکسرها در منزل و برای ظرفیت کم استفاده کنید، استفاده از میکسرهای رومیزی که ظرفیت کمتری دارند، بسیار مناسب می باشند.

در صورتی که برای آشپزخانه های صنعتی و قنادیها باید میکسرهایی با ظرفیت بالا را انتخاب نمود زیرا حجم مواد در این مراکز زیاد است و نیاز به دستگاهی با ظرفیت بالا دارند.

لازم به ذکر می باشد که هر چه ظرفیت دستگاه میکسر بالاتر باشد، ابعاد و وزن آن نیز بیشتر است.

نکته بعدی که در هنگام خرید میکسر باید مورد توجه قرار گیرد پارویی میکسر می باشد و جز قطعات اصلی دستگاه محسوب می شود و دستگاه بدون این قطعه هیچگونه کارایی ندارد.

این نوع دستگاه دارای پنج مدل پارویی می باشند: پارویی شاخی، پارویی مارپیچ، پارویی ضربی، پارویی سیمی یا مفتولی و پارویی پنجی.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قیمت پد الکلی در دوران کرونا افزایش یافت

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| یکی از مواردی که افراد در خرید پد الکی سعی می کنند به تعداد زیاد آن را خریداری نمایند قیمت پد الکلی می باشد که بسیار مناسب است زیرا با توجه به کاربرد زیادی که دارد برای دریافت آن باید هزینه کمی پرداخت نمایید. اگر بر حسب اتفاق بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000