قیمت پد الکلی در دوران کرونا افزایش یافت

اعتمادآنلاین|

یکی از مواردی که افراد در خرید پد الکی سعی می کنند به تعداد زیاد آن را خریداری نمایند قیمت پد الکلی می باشد که بسیار مناسب است زیرا با توجه به کاربرد زیادی که دارد برای دریافت آن باید هزینه کمی پرداخت نمایید.

اگر بر حسب اتفاق بر روی پوست دستمان اثری از جوهر خودکار بوده باشد می توانیم با استفاده از پد الکی به راحتی اثرش را از بین ببریم و دیگر نیاز نیست که با آب و صابون مایع محکم بر روی پوست دست خود بکشیم.

افرادی که برای عمل شدن بیهوش می شوند ممکن است بر اثر این داروها به آنها حالت تهوع دست دهد بدین رو یک پد الکی زیر بینی بیمار گرفته می شود تا از حالت تهوع فرد جلوگیری شود.

از پد الکی در زمانی که می خواهند آمپول تزریق کنند یا سرم وصل کنند استفاده می شود و با کشیدن بر روی پوست بیمار آن قسمت را تمیز کرده و بعد تزریق را انجام می دهند که آلودگی به بدن بیمار وارد نشود.

برای اینکه لکه خون بعد از تزریق اک شود می توان از پد الکی استفاده نمود ولی باید حواستان باشد که اگر زخمی باز می باشد هرگز مستقیما پد را بر روی آن نکشید و به آرامی اطراف زخم را می توانید تمیز کنید.در مواقعی که حشرات بدن شما را نیش زده اند و باعث خارش در قسمتی از بدن شما شده اند بهتر است که پد الکی را بر روی آن قیمت با ملایمت گذاشته چند ثانیه صبر کنید تا میکروبها از بین بروند بعد پد را بردارید تا خارش آن آرام شود. برخی از حیوانات مثل گربه کنه به بدنشان می چسبد و بهتر است که در این مواقع از پد الکی استفاده نمایید تا کنه ها از بین بروند.

پد الکلی ایزوپروپیل

امروزه استفاده های بسیار فراوانی از انواع محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده نظیر پد الکلی ایزوپروپیل می شود که توانسته در امر تمیز و ضدعفونی کننده پوست و بدن برای درمان و یا در هنگام تزریقات بسیار موثر و کاربردی واقع شود.

همانطور که می دانید الکل طبی یک نوع ماده ضدعفونی کننده بسیار قوی می باشد که می تواند برای بسیاری از جاها و مکانهای که می خواهید ضدعفونی نمایید مورد استفاده قرار گیرد از این رو می توانید

2

برای ضدعفونی کردن محیط اطراف خود از این ماده بسیار کاربردی استفاده نمایید و میکروبهای اطراف محیط خود را پاکسازی نمایید.

این ماده بسیار در دسترس می باشد و می توان آن را به راحتی تهیه نمود و دارای قیمتی بسیار ارزانی می باشد چراکه این ماده توسط بسیاری از دانشمندان و پزشکان برای ضدعفونی نمودن انواع محیطها و یا کاربردهای دیگر توصیه شده است و به راحتی نیز قابل استفاده می باشد و می توان از آن استفاده نمومد به همین دلیل این ماده توسط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی نیز برای کشتن و نابود کرد بسیباری از میکروبها و همینطور این محلول قابلیت ضدویروسی نیز دارا می باشد.

پد الکلی اصفهان

یکی از شهرهای صنعتی ایران که توانسته در تولید انواع لوازم پزشکی موفق باشد اصفهان نام دارد که محصولات پد الکلی اصفهان را با کیفیت بالا تولید می کند.

همه می دانیم که امروزه تماس دستان با هر نوع وسایل و ابزار باعث ایجاد انواع میکروب بر روی دست و سطوح می شودو برای اینکه بتوانیم در مقابل انتقال آن به فرد دیگر جلوگیری کنیم، باید آن لوازم و یا سطح را به بهترین نحو ضد عفونی کنیم.

برای اینکار بهترین راهد استفاده از پدهای الکلی بوده که دارای پارچه پنبه ای آغشته به الکل می باشد و دیگر نیازی نیست ما دستمال جدا و الکل جدا تهیه کنیم.

3

بهترین نوع ضدعفونی کننده در جهان الکل می باشد که همیشه می توان راحت ان را تهیه کرد و بیشترین استفاده را در میان ضد عفونی کننده ها دارد.

تمامی تزریقات در جهان باید با استفاده از مواد ضدعفونی کننده صورت بگیرد و امروزه اینکار با استفاده از پدهای الکلی سریع و راحت گشته است. از خواص این نوع از ضد عفونی کننده ها میزان کشندگی سریع می باشد و علاوه بر این مزیت بر روی پوست نیز تاثیر بدی نمی گذارد.

بسیاری از مواد ضد عفونی کننده بعد از مدتی استفاده کردن پوست را زبر کرده و تاثیر بدی روی آن میگذارد.

اما این نوع پدها با ترکیبات بهتری تولید می شوند و در مدت طولانی نیز بر روی پوست تاثیر بدی نمی گذارد و مناسب ترین گزینه برای کسانی می باشد که در طول روز ارتباط زیادی با مواد ضد عفونی کننده دارد.

جالب است بدانید که الکل علاوه بر اینکه باکتریهای گرم و سرد را نابود می کند، توانایی از بین بردن انواع ویروس و مقابله با ویروسهای هپاتیت و ایدز را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قفسه کشویی ابزار چیست و چه کاربردی دارد؟

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| برخی از افراد به کارهای فنی مشغول هستند که از انواع ابزار آلات برای کار خود استفاده می کنند که قفسه کشویی ابزار از ملزومات کار آنها می باشد که از قیمتهای مختلفی برخوردار است. استفاده از قفسه کشویی مزایای بسیاری دارد که از آن جمله می توان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000