حمایت دوباره رابرت مالی از معترضان در ایران

اعتمادآنلاین|

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز شنبه به وقت محلی در حمایت از اعتراضات داخلی ایران مدعی شد: با آن‌که جای تعجب ندارد، اما متاسفانه دولت ایران به جای شنیدن معترضان مسالمت‌آمیز به تیراندازی به سوی آنها ادامه می‌دهد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ۱۵ مهرماه نیز در گفتگو با رادیو ملی آمریکا (ان پی آر) ادعا کرده بود: آنچه ایالات متحده می‌خواهد دولتی در ایران است که به حقوق اساسی مردم خود احترام می‌گذارد. این سیاست، تغییر رژیم نیست. سیاست حمایت از مردمی است که اعتراض مسالمت ‌جویانه می‌کنند، زیرا می‌خواهند بتوانند روسری نپوشند یا بتوانند به شکل عادی زندگی کنند اما با سیستمی مواجه می‌شوند و می‌شنویم که مقامات ایران، آمریکا، اسرائیل و دیگران را مقصر می‌دانند. نباید آنقدر به دور نگاه کنند باید به نزدیکتر در خانه نگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

احمد خاتمی: از خارج با من تماس گرفتند؛ تهدید کردند که اگر استعفا ندهی، سرت را روی سینه‌ات می‌گذاریم

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:از خارج با من تماس گرفتند؛ تهدید کردند که اگر استعفا ندهی، سرت را روی سینه‌ات می‌گذاریم. مهم ترین بخش های اظهارات سید احمد خاتمی را در ادامه می خوانید: *هیچ تردیدی نیست که لیدر‌های اغتشاش از خارج تغذیه می‌شوند، پول می‌گیرند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000