قوه قضاییه از نقد و پرسش افکار عمومی استقبال می‌کند

اعتمادآنلاین|

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه روز چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تلاقی روز خبرنگار سال جاری با روز عاشورا را حاوی نکات دقیق برای اهل فن و جامعه رسانه‌ای دانست و افزود: رسالت جامعه خبری در انتقال درست دغدغه‌های مردم به مسئولان باید به بهترین وجه تبیین شود و این رسالت در انعکاس ضابطه‌مند، شفاف و مبرهن بی کم و کاست و رعایت امانت گفته‌های مسئولان باشد و در راستای جهاد تبیین و تنویر افکار عمومی باشد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی قوه قضاییه ضمن گرامیداشت و تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران ایشان اظهار داشت: رمز ماندگاری عاشورا، قیام سیدالشهدا، علیه ظلم و بی‌عدالتی بود و برای ایجاد اصلاح و تحول انجام شد همچنین پیام رسانی حضرت زینب کبری سلام الله علیها از وقایع عاشورا جزو خطوط اصلی و برجسته واقعه عاشورا محسوب می‌شود و درس‌گیری و عبرت گیری از قیام عاشورا باید در منظر مسئولان و مردم باشد.

وی اضافه کرد: ما باید موقعیت خود را در صحنه کربلا بیابیم و در مقابل مستکبران امروز که روش یزیدیان سابق را پیش رو داشته و به آن عمل می‌کنند، ایستادگی کنیم.

ستایشی با اشاره به وقوع سیل اخیر و درگیری تعداد ۱۳۳ شهر، ۲۵۶ بخش و ۲۴ استان افزود: حضور دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی، گروههای جهادی، امدادی، خدمت رسان و نمایندگان عالی دولت در کاهش خطر و حفظ جان مردم موثر بود و عزم جدی به جبران کمبودها و خلأهای احتمالی با همت مسئولین وجود دارد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت:اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌ها بیش از پیش مورد انتظار است و تحقق مولفه‌های پیشگیرانه رمز موفقیت ماست.

ادامه دارد…

پست بعدی

ذوالنور حرفش را پس گرفت؛ پرکاری رئیسی قابل مقایسه با روحانی نیست!/ با همه وجودم از دولت حمایت می‌کنم

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پیشنهادات نمایندگان برای تقویت و تعالی و کارآمدی بیشتر دولت است، گفت: انتقادات و پیشنهادات نمایندگان به دولت آقای رئیسی از این جهت نیست که دولت و کارکرد ایشان را با دولت گذشته مقایسه کنیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000