۹۷هزار بیمار ام.اس در ایران وجود دارد

اعتمادآنلاین|

نایب رئیس انجمن «ام اس» با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در درمان مبتلایان ام. اس و ایجاد مشکل در انجام نوعی از تست‌های تشخیصی برای این بیماران، در عین حال گفت: مجموعه هزینه‌های کاردرمانی و توانبخشی و مراقبت کامل برای یک بیمار ام‌اس وابسته به ویلچر بدون پوشش بیمه‌ای، ماهانه رقمی بین شش تا ۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی صحراییان با اشاره به وضعیت بیماران ام‌اس در کشور، گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمار ثبت شده در مجموعه انجمن‌های ام‌اس در کشور، ‌ حدود ۹۷ هزار بیمار مبتلا به ام‌اس در کشور داریم. در عین حال اکنون اکثر بیماران مبتلا به ام‌اس از داروهای ایرانی استفاده می‌کنند و فعلا این داروها در دسترس بوده و خوشبختانه چالشی در حوزه داروی بیماران ام‌اس نداریم و به راحتی در دسترس بیماران است.

وی با بیان اینکه قیمت داروهای بیماران ام‌اس هم مناسب بوده و تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر قرار دارد، گفت: برخی از داروهای بیماران ام‌اس به صورت رایگان به این بیماران عرضه می‌شود و برخی دیگر که قیمت‌های بالاتری ارند، تحت پوشش بیمه هستند. در حال حاضر چالش جدی در حوزه ام‌اس نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

۲۰۰ اتوبوس خیلی کم است؛ به ۸ هزار دستگاه نیاز داریم

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین بهره‌برداری از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، تحویل دوهزارمین تاکسی جایگزین در طرح نوسازی ناوگان فرسوده سال ۱۴۰۱ و ۶۲ دستگاه مینی بوس اظهار کرد: باید از وزارت کشور تشکر کنیم که سهم ۸۰ درصدی خود برای خرید اتوبوس‌ها را تقبل کردند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000