آذربایجان و ارمنستان، کدام یک آتش‌بس را نقض کردند؟

اعتمادآنلاین|

تنش ها میان دو کشور همسایه یعنی ارمنستان و اذربایجان همچنان ادامه دارد و طرفین دیگری را به متهم به نقض آتش بس می کنند.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد یگان‌های ارتش ارمنستان شامگاه شنبه با سلاح‌های سبک با کالیبرهای مختلف مواضع ارتش جمهوری آذربایجان در نزدیکی یکی از شهرهای شهرستان کلبجار را هدف قرار دادند و صبح یکشنبه نیز به سمت روستایی در منطقه لاچین تیراندازی کردند.

در ادامه بیانیه جمهوری آذربایجان آمده که نیروهای این کشور اقدامات تلافی جویانه مناسب را انجام دادند.

پدافند هوایی ارمنستان نیز در سوی مقابل یگان‌های ارتش جمهوری آذربایجان را متهم شمرد و اعلام کرد که آنها با سلاح‌های سبک به سمت مواضع ارمنستان در شرق مرز تیراندازی کردند و پس از اقدامات تلافی‌جویانه طرف ارمنی، تیراندازی متوقف شد.

ایروان همچنین صحت اظهارات وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مبنی بر مبادرت نیروهای ارمنی برای شلیک به سمت مواضع باکو را تکذیب کرد و آن را «اطلاعات نادرست دیگر» توصیف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | موضع جدید سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در خصوص مهسا امینی: دعوت مجلس از پزشک معتمد خانواده

ی اکتبر 9 , 2022
علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ما سه مرحله از خانواده مهسا امینی دعوت کردیم تا در کمیسیون حضور پیدا بکنند ولی جوابی داده نشد. کمیسیون تمام تلاش خود را بدون ملاحظه برای روشن شدن این پرونده انجام داده و خواهد داد. خیلی صریح اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000