پاسپورت همایون شجریان و سحر دلتشاهی توقیف شد

اعتمادآنلاین|

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی توقیف شده است بر اساس پیگیری ها، آوا مشکاتیان خواهرزاده همایون شجریان با تأیید این خبر، گفت: «خود آقای شجریان اگر بخواهند، درباره جزییات این موضوع با رسانه‌ها صحبت خواهند کرد.»

به گزارش ایسنا، در حالی که همایون شجریان قرار بود نخستین تور خارج از کشورش را در سال جاری در کشور کانادا برگزار کند، به علت صادر نشدن ویزای تعدادی از اعضای گروه «سیاوش»، توانست روزهای پایانی این تور را برگزار کند.

شجریان پس از بازگشت از کنسرت‌های کانادا، دوباره به خارج از کشور و این بار به استرالیا سفر کرد تا تور کنسرت‌هایش را در این کشور ادامه دهد. اما بعد از بازگشت از استرالیا، پاسپورت همایون شجریان به همراه سحر دولتشاهی توقیف شد.

این اتفاق در آستانه دومین سالگرد درگذشت محمدرضا شجریان خواننده فقید کشورمان رقم خورد و احتمال می‌رود همایون شجریان به قصد شرکت در مراسم پدر امروز را برای بازگشت به کشور انتخاب کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

۳۰۷ میلیارد لیر هزینه کاخ اردوغان در سال 2021

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| ​بر اساس گزارش دیوان محاسبات ترکیه، کاخ ریاست جمهوری این کشور در آنکارا طی سال گذشته روزانه ۱۰ میلیون لیر خرج کرده که در مجموع به ۳.۷ میلیارد لیر در سال رسید. به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت خبری "دووار" ترکیه، این گزارش نشان داد که هزینه‌های کاخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000