دستگیری زن و شوهر سارق در تعقیب و گریز پلیسی

اعتمادآنلاین|

زن و مردی که با همکاری یکدیگر خودروهای سواری را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران کلانتری ۱۰۶نامجو درحال گشت‌زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مزدا۳ که در حال تردد بود و با مشاهده ماموران تغییر مسیر داد، مشکوک شدند.

ماموران تردد خودرو را تحت مراقبت قرار دادند و با استعلام پلاک آن از سرقتی بودن خودرو اطمینان یافتند. سپس بلافاصله وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودروی متهمان را متوقف و هر دوی آنها را دستگیر کردند.

از سارقان در هنگام دستگیری ۴۰ عدد کلید و سه عدد گوشی موبایل مسروقه کشف شد. سارقان که زن و مرد ۳۰ و ۴۰ ساله هستند، در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت خودرو از شرق تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند قصد سرقت از منزلی را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

سپس معلوم شد این زن و شوهر از افراد سابقه‌دار هستند. در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم ارتکابی از سوی آنان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هشدار جدی به خریداران خانه؛ مراقب تصاویر غیرواقعی باشید

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| بررسی فایل‌های عرضه شده در بازارهای نیازمندی‌های ملکی آنلاین طی چند هفته اخیر نشان می‌دهد تعداد زیادی از آپارتمان‌های فروشی با تصاویر غیرواقعی و به اصطلاح «فیک» عرضه شده است. به گزارش خبرآنلاین، به‌طور معمول آگهی‌دهندگان این فایل‌ها از جنس مالک نیستند و نمی‌توان به آنها «فایل شخصی» اطلاق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000