سخنگوی کرملین: اگر کی‌یف شرایط مسکو را بپذیرد، صلح برقرار می‌شود

اعتمادآنلاین|

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به اینکه شرایطی که اوکراین باید بپذیرد، کدام است، گفت: اوکراین خودش همگی این شروط را به خوبی و کاملا می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، پسکوف در واکنش به اتهامات از سوی کی‌یف درباره سرقت غلات از اوکراین نیز تاکید کرد: هیچ چیزی به سرقت نرفته است.

اخیرا، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه پس از آنکه کی‌یف دولت روسیه را به فروش غلات به سرقت رفته به آنکارا متهم کرد، گفته بود: دولت ترکیه در این باره تحقیقاتی انجام داده و متوجه شده که این اتهامات، نادرست است.

از آغاز جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه سال جاری میلادی، بیش از ۴۶۳۴ غیرنظامی اوکراین در این کشور کشته شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام آماری سازمان ملل، بیش از ۱۴ میلیون اوکراینی نیز مجبور به ترک منازل خود شده و بیش از هشت میلیون نفر هم به کشورهای همجوار گریخته‌اند.

پست بعدی

بورل امشب به تهران می‌آید

ج ژوئن 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر امشب جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی به تهران به منظور دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور‌ خارجه و برخی‌ دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران خبر داد. به گزارش فارس، وی افزود: در این سفر که در چارچوب رایزنی‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000