واشنگتن چیزی را درباره نحوه تقابل با ایران به تل‌آویو دیکته نمی کند

اعتمادآنلاین|

«تام نیدز» در مصاحبه با خبرگزاری صهیونیستی «جویش تلگراف» گفت: شرایط برای بازگشت به توافق هسته ای با ایران تاکنون فراهم نشده و توپ در زمین ایران است.

به گزارش خبرآنلاین، نیدز در ادامه سیاست همیشگی دولت های آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی افزود:

*چه به خواست دولت بایدن توافق انجام شود یا آنطور که اسرائیل آرزو دارد، انجام نشود؛ واشنگتن چیزی را درباره نحوه تقابل با ایران، به تل‌آویو دیکته نخواهد کرد.

*ما همکاری امنیتی نزدیکی با اسرائیل داریم اما دست آنها را نخواهیم بست.

*ما نگران امنیت اسرائیل هستیم و در این باره با تشکیلات خودگردان فلسطین به صورت روزانه در تماس هستیم.

*"ما به همکاری با تشکیلات خودگردان برای تامین امنیت ادامه می دهیم زیرا حضور هسته های ترور در این منطقه به نفع آنها نیست."

*شالوده پیش نویس پیشنهادی کنونی توافق مطرح شده از سوی میانجی آمریکایی درباره این پرونده، مشابه پیش نویس های متعددی است که در سال های گذشته از جمله در دوره نخست وزیری بنیامین نتانیاهو مطرح شده بود.

*ما هرگز از چیزی که به نفع اسرائیل نباشد یا امنیت اسرائیل را به خطر اندازد، حمایت نمی کنیم.

*" آمریکا چیزی را به اسرائیل دیکته نخواهد کرد".

* سیاست دولت های پیاپی آمریکا در قبال حمایت از این رژیم یکی است. سیاست دولت بایدن تقویت این پیمان (طرح سازش موسوم به ابراهیم) است.

* ما خواهان بهبود روابط سازشکارانه رژیم بین صهیونیستی با مصر و اردن هستیم و امیدوارم روزی عربستان سعودی نیز رسما به طرح سازش موسوم به ابراهیم بپیوندد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | رئیسی در دانشگاه الزهرا: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

ش اکتبر 8 , 2022
رئیس‌جمهور در حضور دانشجویان دانشگاه الزهرا خطاب به آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان مردم ایران گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری. منبع: ایرنا

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000