فروش مچ بند بدنسازی چمپکس

حتما تا کنون در هنگام مشاهده ورزش و یا برنامه های ورزشی از تلویزیون متوجه مچ بند و کمربند بدنسازی چمپکس در دست ورزشکاران شده اید و احتمالا فکر می کنید که این دستبندها جنبه نمایشی و تزئینی دارند که ورزشکاران به سبب تکمیل استایل خود آن را خرید و استفاده می کنند.

در این خصوص باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید و ورزشکاران دلایل مهم تری برای استفاده از مچ بندهای بدنسازی دارند.

اولین و اصلی ترین دلیلی که ورزشکاران از این مچ بندها استفاده می کنند، جذب عرق بر روی دستهایشان می باشد و این موضوع برای ورزشکارانی چون بدنسازها، وزنه برداران، تنیس بازان اهمیت ویژه ای دارد، چرا که در صورت تعریق و خشک و جذب نشدن آن، دستهای آنها چسبنده شده و احتمال خطا و آسیب را ورزش بالا می برد.

تاریخچه این کار برمی گردد به حرکت نمادین آرمسترانگ در سال 1997 که به منظور بالا بردن آگاهی مردم در خصوص سرطان، دستبندی سیلیکونی بر دست کرد، چرا که خود به سرطان بیضه مبتلا بود.

چندین موارد از استفاده بی شمار مچ بندهای با رکابی کلاه دار بدنسازی را با هم بر شمردیم و دلایل استفاده از این محصولات را با هم مشاهده نمودیم، در حالی که اصلی ترین عامل استفاده از این محصول جذب عرق دست و خشک نمودن سریع عرق پیشانی می باشد.

چنانچه بنا به هر دلیلی قصد خرید مچ بندهای بدنسازی را دارید، می توانید به صورت آنلاین تمامی محصولات سایت آراد برندینگ را با ریزترین جزئیات مشاهده کرده و سپس ثبت سفارش نمایید.

مچ بند بدنسازی چمپکس

معمولا افراد راست دست و یا چپ دست می باشند و با یکی از دستهای خود راحتی بیشتری داشته و با آن بیشتر کار می کنند که این موضوع در حرکات ورزشی نیز صدق می کند.

از این رو افراد بدنساز یا ورزشکار ترجیح به استفاده از مچ بندهای بدنسازی بر دستی که با آن فعالیت می کنند، دارند و بستن این دستبندها بر روی دست دیگری که استفاده کمتری از آن می شود، رایج نمی باشد.

البته بسیاری از افراد نیز از این مچ بندها در هر دو دست خود استفاه می کنند و استعمال این محصولات قواعد و قوانین خاصی نداشته و به راحتی فرد بر می گردد.

در مطالب فوق در خصوص مچ بند بدنسازی چمپکس توضیح داده شد و گفته شد، عمده استفاده از این محصولات توسط ورزشکاران همانند کفش ورزشی می باشد، اما لزوما هر ورزشکاری از آن استفاده نمی کند.

برای ورزشکاران تحلیل قدرتشان، منجر به از دست دادن امتیاز و در نتیجه از دست دادن حمایتهای مالی می شود که طبیعتا ورزشکاران علاقه ای به این شرایط ندارند.

از جمله ابزارهای کمکی برای تقویت قوای آنها، همین مچ بندهای کوچک و ساده می باشد که با ثابت نگه داشتن مچ، در ورزشهایی چون بدنسازی و تنیس که حرکت دست مهم است، کمک شایانی به ورزشکار و نتیجه بازی می کند.

مچ بند بدنسازی

استفاده از این مچ بند دخترانه بدنسازی بسیار جالب است، چرا که در صورت نداشتن حوله می توانید به راحتی عرق صورت خود را خشک نمایید و همینطور نیازی به توقف فعالیت خود نداشته و در حین ورزش و به سرعت می توانید این کار را انجام دهید.

نکته جالب دیگری در خصوص این محصول این است که طراحیهای آن به گونه ای می باشد که هم مردان و هم زنان می توانند از آنها استفاده نمایند و تفاوتی در استفاده آنها نیست و همچنین در رنگها و طرحهای متنوعی تولید می شوند.

کاربرد این مچ بندها و یا دست بندها محدود به بدن سازی نبوده و می توان آن را در تمامی فعالیتهای ورزشی، از جمله؛ تنیس، والیبال، بسکتبال و غیره استفاده نمود همچنین هد بندهای آنها نیز علاوه بر جذب عرق و راحتی ایجاد کرده برای ورزشکارها، از ریزش موهای آنها در جلو چشم آنها و بسته شدن میدان دید آنها جلوگیری کرده و ظاهری شیک و ورزش کاری به آنها می بخشد.

در حقیقت این مچ بند طبی بدنسازی به شکل باند و یا نوارهایی به عرض 8 سانتی متر و طول 15 سانتی متر می باشند که از جنس ماده پلی استری بوده که جاذب خوب رطوبت هستند و با این عمل به خنک نگه داشتن دستان کمک کرده و در فعالیتهای تفریحی و ورزشی بسیار کاربردی می باشند.

این ماده پلی استری یا پنبه ای به کار رفته در این محصولات به سرعت و در مدت زمان بسیار کوتاهی عرق را تبخیر کرده و با حذف این قطرات اضافی به راحتی هر چه بیشتر شما کمک می نماید بسیاری از این مچ بندهای بدنسازی با هد بندهایی ست می باشند و بسیاری از ورزشکاران استفاده این دو محصول را با هم ترجیح می دهند و به دنبال مراکزی هستند که به فروش مچ بند بدنسازی بپردازند.

قیمت این ابزارهای محافظتی ورزشی، بسته به عواملی مختلف می باشد به عنوان مثال؛ قیمت تکی مچ بندها با قیمت ست آنها با هد بند، متفاوت بوده و همچنین به برند و جنسی که دارند مربوط می باشد همانطور که گفته شد این دست بندهای ورزشی از جنسهای پنبه و پلی استر و یا پشمی و حوله ای تولید می شوند که بنا بر حظور در هر فصل، متناسب با آن می توانیم یکی را برگزیده و استفاده نماییم.

پست بعدی

خرید دسر پودینگ آماده

پ اکتبر 6 , 2022
یکی از خوراکیهای بسیار خوشمزه که می توانید در مهمانیها آن را سرو کنید دسر پودینگ است و پودر دسر پودینگ به صورت آماده و فوری وجود دارند و از ساده ترین دسرهای پودینگ می توان به دسر پودینگ وانیلی اشاره کرد که این دسر بسیار خوشمزه است و بسیار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000