ناتو علیه ظرفیت‌های اتمی روسیه، حمله پیشدستانه انجام دهد

اعتمادآنلاین|

ولودیمیر، زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین بامداد جمعه طی سخنرانی ویدئوکنفرانسی در یک اندیشکده استرالیایی، زلنسکی از ناتو خواست تا قبل از استفاده مسکو از تسلیحات اتمی، حملات پیش‌دستانه‌ای را علیه روسیه انجام دهد.

به گزارش فارس و به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی در این‌باره اظهار داشت: «ناتو چه باید کند؟ امکان استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی را از بین ببرید. حملات پیشگیرانه انجام دهید تا بدانند در صورت استفاده از آنها (تسلیحات اتمی) چه اتفاقی برای آنها (روسیه) می‌افتد».

رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».

ساعتی بعد «سرگئی نیکیفوروف» سخنگوی زلنسکی در توضیح اظهارات او گفت که زلنسکی خواستار استفاده از سلاح اتمی علیه روسیه نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طارمی به آرسنال می‌رود؟

ج اکتبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| آرسنال در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو و ایران در نقل و انتقالات زمستانی است. پس از رفتن پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت اکنون گابریل ژسوس مهاجم اول تیم آرسنال است و ادی انکتیا نیز در بازیهای لیگ اروپا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000